logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uber i Uber Eats najpopularniejszymi aplikacjami 2019 roku

  PR 28.01.2020, przeczytano 771 razy

Uber i Uber Eats zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w rankingu firmy Apptopia, dotyczącym najczęściej pobieranych aplikacji w 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uber-i-uber-eats-najpopularniejszymi-aplikacjami-2019-roku,385482,artykul.html

Uber i Uber Eats liderami w swoich kategoriach

Uber zajął pierwsze miejsce w kategorii “Podróże” (ang. Travel) w zestawieniu firmy Apptopia. Użytkownicy pobrali w 2019 roku Ubera na swoje smartfony aż 142,5 mln razy. Robili to niezależnie od tego, czy korzystali z systemu operacyjnego iOS, czy Android. Natomiast Uber Eats był najchętniej pobieraną aplikacją w ubiegłym roku w kategorii “Jedzenie i Picie” (ang. Food & Drink). Na swoich urządzeniach mobilnych zainstalowało ją 96,8 mln użytkowników na całym świecie. Wyniki te tylko potwierdzają zmieniające się przyzwyczajenia użytkowników i rosnące zapotrzebowanie na usługi dostępne dosłownie na wyciągnięcie kciuka.

Uber i Uber Eats w Polsce

Według danych firmy App Annie, zajmującej się analityką danych na rynku aplikacji mobilnych, także w Polsce Uber był najchętniej pobieraną aplikacją ride sharingową w 2019 roku (ponad milion pobrań). W naszym kraju z aplikacji Uber do zamawiania przejazdów korzysta ponad milion użytkowników w siedmiu największych miastach. Oprócz z góry znanej ceny i trasy przejazdu, Polacy doceniają też możliwość sprawdzenia informacji na temat kierowcy, który będzie realizował przejazd oraz dodatkowe funkcjonalności, takie jak możliwość udostępniania trasy, dzielenia kosztów z współpasażerami czy stale pojawiające się funkcje poprawiające bezpieczeństwo podróży.

Co z kolei tyczy się rynku food delivery, Uber Eats jest w zestawieniu App Annie najchętniej pobieraną w ostatnich 90 dniach aplikacją służącą do zamawiania jedzenia z dowozem w Polsce. Tylko w całym ubiegłym roku liczba pobrań wyniosła prawie 700 tysięcy. Aplikacja Uber Eats pozwala na zamawianie jedzenia z dostawą już w 19 lokalizacjach w naszym kraju. Tylko w ostatnim czasie usługa została uruchomiona w Kielcach, Rzeszowie czy Szczecinie. Choć Polacy najchętniej zamawiają pizze, burgery i popularne kebaby, coraz częściej otwierają się na nowe smaki, testując szeroką ofertę dań dostępną w aplikacji.

Motywacje użytkowników Ubera dotyczące wyboru aplikacji

Popularność aplikacji Uber i Uber Eats w zestawieniu firmy Apptopia znajduje również odzwierciedlenie wśród opinii samych użytkowników. Wyniki badań deklaratywnych, przeprowadzonych we wrześniu 2019 roku przez firmę badawczą IPSOS, potwierdzają motywacje wyboru Ubera, jako głównego środka służącego do szybkiego przemieszczania się po mieście. Na pierwszym miejscu użytkownicy wymieniali transparentność cen (95 proc. wskazań). Ponadto, wskazywali także na zadbane auta (86 proc.), krótki czas oczekiwania na przejazd (81 proc.) oraz dobre umiejętności kierowców (79 proc.).

Apptopia to niezależna firma badawcza, zajmująca się analizą danych w aplikacjach (ang. mobile app analytics), Data Mining czy Business Intelligence dla branży mobile. Mierzy liczbę pobrań i sposoby wykorzystywania tysięcy aplikacji mobilnych.

Źródło: Uber

www.uber.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764