logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ucando.pl odświeża wygląd serwisu

  PR 27.06.2016, przeczytano 908 razy
ilustracjastrzałka

Czytelniejsza, bardziej przejrzysta i dynamiczna. Tak wygląda teraz, po zmianie, strona sklepu z częściami samochodowymi ucando.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ucando.pl-odswieza-wyglad-serwisu,29089,artykul.html

Najważniejsze zmiany to: uproszczony wybór auta, łatwy dostęp do głównych kategorii, lepsza ekspozycja filtrowania doboru części po markach oraz całkowicie zmieniony wygląd stron produktowych. Zmiany w serwisie to odpowiedź na oczekiwania klientów. Nowy wygląd został stworzony w oparciu o pogłębione badania z użytkownikami oraz zaawansowaną analitykę internetową.

Nowy wygląd i user experience strony stworzyło i wdrożyło samodzielnie UCANDO.

Źródło: UCANDO

www.ucando.pl

Dodatkowe informacje:

UCANDO to wprowadzony rok temu na polski rynek sklep internetowy z częściami samochodowymi. Sklep, oprócz szerokiego asortymentu, oferuje fachowe doradztwo w zakresie doboru części oraz napraw. UCANDO wyróżnia także możliwość bezpłatnego zwrotu części aż do 30 dni po ich zakupie. Sklep planuje też ekspansję na inne rynki w Europie. UCANDO jest obecnie najbardziej rozpoznawalnym sklepem internetowym z autoczęściami w grupie docelowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764