logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ucho Prezesa w Telewizji WP

  PR 22.12.2017, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Ucho Prezesa – najpopularniejszy serial komediowo-polityczny w Polsce będzie nadawany w Telewizji WP. Materiały dotychczas publikowane były wyłącznie w internecie na platformie Showmax oraz w kanałach społecznościowych nadawcy. Obie firmy podpisały umowę na redystrybucję Ucha Prezesa w Telewizji WP. Emisja pierwszego odcinka już w styczniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ucho-prezesa-w-telewizji-wp,34945,artykul.html

Telewizja WP otrzymała od platformy Showmax wyłączne prawa telewizyjne nadawania 16 odcinków pierwszego sezonu produkcji oryginalnej Showmax – Ucho Prezesa i 14 odcinków drugiego sezonu. Umowa przewiduje także współpracę przy emisji kolejnych serii hitu platformy Showmax.

Ucho Prezesa to wyjątkowa produkcja. W niezwykle krótkim czasie zyskała nie tylko rozpoznawalność, ale także powszechne uznanie za jakość scenariusza i realizacji aktorskiej. Idealnie wpisuje się w ramówkę Telewizji WP. Budujemy ją wokół najlepszych jakościowo polskich i zagranicznych produkcji – mówi dyrektor programowa Telewizji WP, Barbara Bilińska.

Twórcą produkcji oryginalnej Showmax Ucho Prezesa są Robert Górski i Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Średnia oglądalność poszczególnych odcinków w serwisie YouTube to około 2 mln. Najpopularniejszy z nich zyskał prawie 10 mln wyświetleń. Zgodnie z danymi Google Trends „Rok 2017 w wyszukiwarce” Ucho Prezesa było także najczęściej wyszukiwanym hasłem w kategorii seriale.

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764