logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Spotkanie konsultacyjne dotyczące projektu UK w Olsztynie

   05.03.2020, przeczytano 425 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawienie założeń projektu UK, do którego uwagi można zgłaszać do 13 marca 2020 roku. Obecnie wyłożony projekt różni się od poprzednio proponowanych, przede wszystkim uporządkowaniem założeń strefowych. Sam projekt można uznać za mniej restrykcyjny aniżeli wcześniejsze propozycje. Ale pozostaje nieprzyjaznych możliwościom korzystania z przestrzeni publicznej w celach reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A--spotkanie-konsultacyjne-dotyczace-projektu-uk-w-olsztynie,385935,artykul.html

Na spotkaniu (które odbyło się 17.02.2020 - red. Signs.pl) dużo przedstawicieli firm branżowych oraz mieszkańców. Obecni mieszkańcy i ich przedstawiciele (np. wspólnot mieszkaniowych) uważają, że zapisy uchwały są nadal mało restrykcyjne. Z drugiej strony jest wiele więcej spraw w mieście, które winny być załatwione wcześniej (odrestaurowanie zabytków). Poza tym reklamy są nieskuteczne.

Przedstawiciele firm branżowych podkreślają, że rozwiązania zaproponowane są nieżyciowe, nie biorą pod uwagę potrzeb komunikowania się w przestrzeni publicznej. Przypomniano, że miasto czerpało i może czerpać pożytki z funkcjonowania reklamy w mieście. Dotychczasowe hasło: „Olsztyn przyjazny przedsiębiorcom” należałoby uzupełnić przez dodanie „pomoże im zbankrutować”.

Grzegorz Głażewski , rady miasta Olsztyna, podkreślił, że Rada Miasta będzie dogłębnie analizować projekt uchwały i zajmie się rozpatrzeniem wszystkich przekazanych uwag, które zostaną złożone do tego projektu.

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764