logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING

  PR 05.06.2023, przeczytano 660 razy
ilustracja

ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z wieloma decyzjami, zwłaszcza tymi finansowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_samodzielni%2C-ale-nie-sami-w-podrozy_-z-aplikacja-moje-ing,400291,artykul.html

- Badania potwierdzają, że niezależność to stan, do którego młodzi ludzie naturalnie dążą i jest to ich wewnętrzna potrzeba*. Ekscytują się na myśl o tym, żeby móc samodzielnie decydować o sobie i swoich planach. Na tym etapie życia z wieloma sytuacjami mierzą się po raz pierwszy, tak jak na przykład z pierwszą samodzielną podróżą. W związku z tym, przed podjęciem decyzji, często szukają potrzebnej wiedzy, konsultują się z rodzicami, znajomymi i zasięgają opinii w internecie. W temacie finansów też szukają dodatkowego wsparcia. Takie może zapewnić aplikacja Moje ING, która asystuje w ogarnianiu finansów zarówno na co dzień, jak i w podróży. Chcemy towarzyszyć młodym na każdym etapie budowania swojej niezależności, bo samodzielność, nie oznacza bycia zdanym tylko na siebie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

#INGchallenge

Elementem komunikacji do młodych jest akcja #INGchallenge, w której ING rzuca wyzwanie młodym influencerom. Będą mieli za zadanie sprawdzić, czy da się zwiedzić kilka krajów w Europie w tydzień i to za 1500zł? Celem jest pokazanie jak w sprytny i budżetowy sposób zaplanować i zrealizować wakacyjny wyjazd bogaty w doświadczenia i przeżycia. ING chce tym samym zachęcać młodych do podróżowania z aplikacją Moje ING, nawet z ograniczonym budżetem. Młodzi influencerzy, poza zmieszczeniem się w określonym budżecie, mają do wykonania również różne zadania.

Pierwszy swoją przygodę rozpocznie Tymek Kasprzyk. Wyruszy z Malty w Poznaniu na  Maltę, a po drodze odwiedzi jeszcze 5 krajów. Przed nim wiele decyzji do podjęcia, w które będzie mocno angażował swoją społeczność.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Badanie jakościowe i semiotyczne, Neuroidea, styczeń 2023

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764