logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Kraków: Uchwała krajobrazowa do dyskusji

   18.08.2017, przeczytano 1003 razy
ilustracja
fot. Marcin Jochimczyk/freeimages.com

Od 21 sierpnia do 29 września zostanie wyłożony do publicznego wglądu projekt uchwały krajobrazowej w sprawie "Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń dla Miasta Krakowa".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-krakow%3A-uchwala-krajobrazowa-do-dyskusji,33428,artykul.html

Projekt uchwały zostanie udostępniony w Biurze Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Krakowa, ul. Józefa Sarego 4. Ponadto projekt uchwały udostępniony zostanie także na stronie internetowej www.bip.krakow.pl.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie uchwały zostanie przeprowadzona w dniu 19 września 2017 r., w Urzędzie Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Sala Obrad, początek o godz. 17:30.

Każdy zainteresowany ma prawo złożenia uwag do projektu uchwały. Uwagi należy składać w terminie do dnia 13 października 2017 r. Uwagi można wnosić na piśmie w Urzędzie Miasta Krakowa, drogą pocztową oraz drogą elektroniczną.

Krakowska uchwała krajobrazowa

Rada Miasta Krakowa podjęła uchwałę w sprawie przygotowania projektu uchwały krajobrazowej w październiku 2015 r. Nowe regulacje prawne mają dać realną możliwość walki z elementami przestrzeni publicznej, które negatywnie wpływają na jej odbiór. Uchwała będzie stanowić akt prawa miejscowego i dotyczyć będzie całego obszaru gminy, z wyłączeniem terenów zamkniętych, innych niż ustalonych przez ministra właściwego do spraw transportu. Przedmiotem regulacji będą gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane nośniki reklamowe i urządzenia reklamowe oraz ogrodzenia i elementy małej architektury.

Źródło: BIP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

180heartbeats + Jung v Matt autorką cyfrowego kumpla do grilla dla Szwajcarów
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała apkę Grill-Buddy dla grillitarian. Z jej pomocą Migros, największa sieć w Szwajcarii chce dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.
Farby Beckers z kampanią radiową wokół konkursu
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers „Pokaż barwy Twoich emocji”. Spoty promujące akcję będą emitowane w największych stacjach radiowych w Polsce, m.in. w RMF i Radio Zet. Konkurs wspierają działania BTL, a także aktywności w kanałach social media oraz na portalach internetowych. Zakupem mediów zajął się dom...
Wyszukiwarka KAYAK.pl przedstawia nową odsłonę swojej kampanii reklamowej w Polsce. W ramach promocji marki 17 lipca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja nowych spotów, która potrwa do końca września.
Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764