logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ucz się od najlepszych w Academy of Digital

  PR 09.04.2018, przeczytano 406 razy

Academy of Digital to warsztaty, które umożliwią młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu. Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach? Jeśli chcesz poznać świat marketingu internetowego, uczyć się od najlepszych oraz stanąć przed możliwością odbycia stażu, dołącz do Academy of Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ucz-sie-od-najlepszych-w-academy-of-digital,36079,artykul.html

Branża digital marketingu jest jedną z najbardziej dynamicznych na całym świecie. Dlatego też rynek ten nieustannie poszukuje młodych, zdolnych i ambitnych pracowników. Obecnie bardzo istotne jest, aby takie osoby posiadały nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną.

Praktyczna wiedza

Udział w warsztatach organizowanych przez Academy of Digital jest szansą na zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z obszarów social media, SEO oraz filmu i animacji. Uczestnicy będą mieli możliwość pracy nad projektami, dzięki którym dowiedzą się jak wygląda praca w agencji interaktywnej, agencji SEM/SEO, social media czy domu produkcyjnym. Celem Akademii jest pokazanie tego, jak wygląda praca marketera od kuchni. Prowadzący skupią się nie tylko na przedstawieniu zagadnień z danego obszaru, ale przede wszystkim na tym aby wprowadzić uczestników w świat ich codziennej pracy.

Ukończ kurs i otrzymaj szansę zatrudnienia

Academy of Digital to 30 godzin merytorycznych zajęć, prowadzonych przez sześciu specjalistów i praktyków z wieloletnim stażem pracy w branży. Obecnie tworzą spółki działające w obszarze grupy mediowej Knowledge Hub, które swoim zasięgiem obejmują nie tylko rynki polskie, ale także zagraniczne. Każdy z nich, podczas warsztatów odbywających się przez pięć kolejnych weekendów, przekaże uczestnikom praktyczną wiedze z wyżej wymienionych obszarów digital marketingu.

Dodatkowo, ukończenie kursu w Akademii jest szansą na otrzymanie zatrudnienia w danej firmie należącej do grupy Knowledge Hub.

Dołącz do Akademii

Proces rekrutacji obejmuje dwa etapy – wypełnienie formularzu zgłoszeniowego, a następnie potwierdzenie udziału i przydział do grupy. Zapisy trwają do końca kwietnia. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji o warsztatach, prelegentach oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.academyofdigital.pl

Źródło: Knowledge Hub

www.knowledgehub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764