logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja w reklamie

  PR 06.10.2022, przeczytano 132 razy

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać się kreatywnym twórcą zdjęć i tekstów reklamowych, zastępując w tych działaniach człowieka?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uczenie-maszynowe-i-sztuczna-inteligencja-w-reklamie,397502,artykul.html

Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedzi podczas tegorocznej Nocy Innowacji na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie odbędzie się 22 października w formule online.

Wydział Zarządzania UŁ już po raz czwarty reprezentuje łódzkie środowisko akademickie na ogólnopolskim festiwalu cyfryzacji Digital Festival. Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY! W tym roku zapraszamy na wykład i webinar:

HARMONOGRAM WYDARZEŃ

17.00-18.30 WYKŁAD „Świat we władaniu algorytmów - poznaj tajniki uczenia maszynowego”

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Co sprawia, że maszyna potrafi zdiagnozować chorobę i zaplanować terapię? Jeśli interesuje Cię odpowiedź na te pytania, zapraszamy na interaktywny wykład, który odkryje przed Tobą tajniki uczenia maszynowego (UM) i sztucznej inteligencji (SI).

Zajęcia poprowadzi dr Piotr Czerwonka, adiunkt w Zakładzie Analizy Danych i Systemów Inteligentnych w Katedrze Informatyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, pasjonat nowych technologii, który przystępnym językiem wprowadzi uczestników w nowy, skomplikowany informatycznie świat. Na wykład zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane problematyką sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i ich wpływu na codzienne życie.

18.00-19.00 WEBINAR „AI Advertising – jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy? Pierwsze polskie badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdjęć reklamowych i poziomu ich społecznej akceptacji”

Sztuczna inteligencja staje się technologią, której rola i znaczenie w reklamie niewątpliwie wzrośnie w najbliższych latach. Już dzisiaj pozwala ona marketerom obniżyć ponoszone koszty, zwiększać zainteresowanie i zaangażowanie klientów, a także skuteczność podejmowanych działań. Czy jednak rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać się kreatywnym twórcą zdjęć i tekstów reklamowych, zastępując w tych działaniach człowieka? To tylko jedne z wielu pytań, na które spróbujemy znaleźć odpowiedź, zastanawiając się nad przyszłością branży reklamowej. Opowiemy także o założeniach zakończonego właśnie pierwszego polskiego badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdjęć reklamowych i ich społecznej akceptacji.

Spotkanie poprowadzi dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektor Centrum Mikser Inteligentnych Technologii CMIT na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

  • Więcej informacji i zapisy TUTAJ.

Źródło: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Dodatkowe informacje:

Patronat nad wydarzeniem objęła Grupa Robocza ds. Sztucznej Inteligencji przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764