logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja w reklamie

  PR 06.10.2022, przeczytano 270 razy

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać się kreatywnym twórcą zdjęć i tekstów reklamowych, zastępując w tych działaniach człowieka?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uczenie-maszynowe-i-sztuczna-inteligencja-w-reklamie,397502,artykul.html

Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedzi podczas tegorocznej Nocy Innowacji na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie odbędzie się 22 października w formule online.

Wydział Zarządzania UŁ już po raz czwarty reprezentuje łódzkie środowisko akademickie na ogólnopolskim festiwalu cyfryzacji Digital Festival. Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY! W tym roku zapraszamy na wykład i webinar:

HARMONOGRAM WYDARZEŃ

17.00-18.30 WYKŁAD „Świat we władaniu algorytmów - poznaj tajniki uczenia maszynowego”

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Co sprawia, że maszyna potrafi zdiagnozować chorobę i zaplanować terapię? Jeśli interesuje Cię odpowiedź na te pytania, zapraszamy na interaktywny wykład, który odkryje przed Tobą tajniki uczenia maszynowego (UM) i sztucznej inteligencji (SI).

Zajęcia poprowadzi dr Piotr Czerwonka, adiunkt w Zakładzie Analizy Danych i Systemów Inteligentnych w Katedrze Informatyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, pasjonat nowych technologii, który przystępnym językiem wprowadzi uczestników w nowy, skomplikowany informatycznie świat. Na wykład zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane problematyką sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i ich wpływu na codzienne życie.

18.00-19.00 WEBINAR „AI Advertising – jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy? Pierwsze polskie badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdjęć reklamowych i poziomu ich społecznej akceptacji”

Sztuczna inteligencja staje się technologią, której rola i znaczenie w reklamie niewątpliwie wzrośnie w najbliższych latach. Już dzisiaj pozwala ona marketerom obniżyć ponoszone koszty, zwiększać zainteresowanie i zaangażowanie klientów, a także skuteczność podejmowanych działań. Czy jednak rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać się kreatywnym twórcą zdjęć i tekstów reklamowych, zastępując w tych działaniach człowieka? To tylko jedne z wielu pytań, na które spróbujemy znaleźć odpowiedź, zastanawiając się nad przyszłością branży reklamowej. Opowiemy także o założeniach zakończonego właśnie pierwszego polskiego badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdjęć reklamowych i ich społecznej akceptacji.

Spotkanie poprowadzi dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektor Centrum Mikser Inteligentnych Technologii CMIT na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

  • Więcej informacji i zapisy TUTAJ.

Źródło: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Dodatkowe informacje:

Patronat nad wydarzeniem objęła Grupa Robocza ds. Sztucznej Inteligencji przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764