logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds

  PR 31.10.2023, przeczytano 604 razy
ilustracja

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uczestnicy-ii-edycji-programu-liderskiego-iaa-polska-marketing-masterminds,401922,artykul.html

Kandydatów do programu nominować mogli członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Następnie, po kilkuetapowej rekrutacji, spośród 119 zgłoszeń agencja Antal zarekomendowała do udziału w programie grono 13 utalentowanych osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej.

Uczestnicy programu reprezentujący media to: Agata Pilacińska-Jakubowska, Omnichannel Retail Lead, Google Poland, Marta Skrzypiec, Business Marketing Lead, Poland & Central Europe, TikTok, Damian Jan Borecki, Dyrektor ds. strategii i rozwoju, Grupa naTemat oraz Marcin Madej, z-ca dyrektora marketingu Gazety Wyborczej.

Wśród reprezentantów marketerów znaleźli się: Ewa Doligalska, Total Connections Planning and Media Senior Manager, PepsiCo, Małgorzata Narczyk, Kierownik Zespołu Oferty Postpaid, Polkomtel, Marta PierzchalskaMedia Director, Central Europe, Procter & Gamble oraz Jakub Ignaczak, Media Director, L'Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Alicja Pietraszewska, Communications & Business Director, Spark Foundry/ Publicis Groupe Polska, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, Digital Project Manager, GroupM, Michał Kwit, Business and Client Operations Director, Value Media, Jakub KomorowskiRegional Business Unit Director, Wavemaker, a także Łukasz Zaleśny, Strategy & Growth Director, OMD Group.

Podczas inauguracji II edycji programu Marketing Masterminds z przemową motywacyjną do uczestników wystąpił Cezary Stypułkowski, prezes mBank, Partnera II edycji programu. Spotkanie koktajlowe na 32. piętrze w siedzibie mBanku zgromadziło również uczestników zakończonej właśnie II edycji, członków Kapituły programu i władz IAA Polska oraz uznanych marketingowych ekspertów, zaangażowanych w program.

Na uczestników II edycji czeka szereg rozwijających aktywności wspierających ich potencjał liderski i budowę marki osobistej, m.in. wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

W ramach programu zapewniamy uczestnikom indywidualny mentoring oraz tworzymy sprzyjającą przestrzeń do tworzenia wspólnych projektów na rzecz branży, rozwijanie sieci kontaktów i budowanie marki osobistej, m.in. dzięki wystąpieniom publicznym. Ważną korzyścią dla uczestników jest także diagnoza potencjału przywódczego oraz feedback rozwojowy, udzielany przez konsultantów Antal – wymienia Andrzej Karasowski, vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel IAA Polska.

W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników I edycji podczas spotkań inside the boardroom byli: Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Jarek Ziębiński, Monika Żochowska i Ewa Dudzic. Rolę mentorów dla uczestników pełnili: Sylwia ChadaMaciej HermanStanisław Janowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Olechowski, Marcin Pery, Piotr Piętka, Wojciech Sobieraj, Agnieszka Sora, Donata Wolińska, Tadeusz Żórawski Dorota Żurkowska.

W pierwszej edycji uczestniczyli: Olga Barańska, TVN Media, Agata Bartolik, Google, Anna Kuropatwa, Value Media, Dominika Niekraszewicz, Sales Tube, Sylwia Tygielska, Isobar Polska, Karolina Zagórska, LOTTE Wedel, Michał Bielecki, GroupM, Tomasz Kosko, Polpharma, Maciej Osajda, Polsat Media, Łukasz Papuda, LEGO Group, Rafal Szablicki, L'Oreal Polska, Adrian Roman, EssenceMediacom, Radek Wierzbiński, Allegro.

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.

Zapraszamy również do obejrzenia filmu, w którym o korzyściach z programu mówią uczestnicy pierwszej edycji: https://www.youtube.com/watch?v=54OEY_5U-b4

Źródło: IAA Polska

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764