logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Udany 2004 rok dla DEMO

  PR 24.01.2005, przeczytano 879 razy

20 zrealizowanych telewizyjnych kampanii reklamowych, 12 nowych klientów, znaczące osiągnięcia rynkowe obsługiwanych marek oraz ogromny sukces kampanii społecznej „Kupując polskie produkty dajesz pracę” – to bilans agencji DEMO Effective Launching za 2004 rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/udany-2004-rok-dla-demo,2578,artykul.html

20 przygotowanych przez DEMO telewizyjnych kampanii reklamowych to ponad dwa razy więcej niż w 2003 roku. Kampanie promowały następujące marki: napój energetyczny Tiger Energy Drink, ryż i kaszę Cenos, serki Bakuś (kampania wizerunkowa i informująca o promocji), jogurty Bakoma Premium (kampania wizerunkowa i informująca o promocji) oraz Premium Duo, cukierki musujące Zozole, płyn do mycia naczyń Ludwik, cukierki HOPS!, musztardy Sarepska i Francuska Kamisa, przyprawy Kamis, Ale! mleko, napój czekoladowy Pandicao, mleko Białe Wapń, desery Gellwe, czekoladki Mieszko, wyroby jubilerskie W.Kruk. DEMO było także twórcą telewizyjnej kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę".
12 nowych klientów zdobytych przez DEMO w 2004 roku to: Gellwe (marki - Tiger Energy Drink, Pandicao, Gellwe), ryż i kasza Cenos, Mieszko (marki - Zozole i Mieszko), OSM Radomsko (nowa marka mleka - Ale! mleko), SM Mlekpol (nowa marka mleka - Białe Wapń), firma jubilerka W.Kruk, BP (marka - BP Gas), Energis (marka Energis 1066), Dax Cosmetics (marka Perfecta), J&S Cup (turniej tenisowy), kosmetyki Soraya, Zakłady Przemysłu Tłuszczowego (margaryna Mleczna Łąka).
Najbardziej spektakularne efekty - spośród wszystkich kampanii przeprowadzonych przez DEMO w 2004 roku - przyniosła kampania wprowadzająca na rynek napój energetyczny Tiger Energy Drink, którego producentem jest Gellwe Sp. z o.o. Po zaledwie półrocznej obecności na rynku energy drink, Tiger w sierpniu i wrześniu 2004 roku zdobył pozycję wicelidera z 4,1 proc. udziałem wartościowym w tym rynku (źródło: AC Nielsen).
Bardzo dobre rezultaty przyniosły także inne kampanie zrealizowane przez DEMO – m.in. Zozoli (prawie dwukrotny wzrost świadomości marki w grupie docelowej i blisko 30 proc. wzrost deklaracji spożycia, źródło: IQS Quant Group, 03-08/2004), czy Cenosu (90 proc. wzrost wartości sprzedaży, źródło: Puls Biznesu, 18/01/2005).
Działania DEMO przełożyły się również na prestiżowe sukcesy obsługiwanych brandów w rankingach najsilniejszych marek w Polsce. W badaniach Instytutu Pentor, zrealizowanych w kwietniu 2004 roku, w pierwszej dwudziestce znalazły się: Kamis, Bakoma, Ludwik i Hellena. Bakoma została także wybrana najbardziej popularną marką na rynku artykułów spożywczych w badaniach Target Group Badania i Doradztwo. Reklama Bakomy - stworzona przez DEMO - w tych samych badaniach została uznana za drugą pod względem jakości wśród reklam z całego rynku spożywczego.
Ogromnym sukcesem zakończyła się także zorganizowana i zrealizowana przez DEMO kampania społeczna "Kupując polskie produkty dajesz pracę", która została przeprowadzona w marcu i kwietniu 2004 roku. Za jej sprawą liczba osób, które podczas zakupów biorą pod uwagę miejsce produkcji towaru, wzrosła z 5 proc. do 13,2 proc. (TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004). W głosowaniu internautów – zorganizowanym przez portal SerwisKariery – kampania została uznaną „Gospodarczą inicjatywę 2004 roku”. Dzieło tej kampanii jest kontynuowane przez Fundację Dajesz Pracę Pl (http://www.dajeszprace.pl).
DEMO Effective Launching to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która działa na rynku od 15 lat. DEMO specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek marek i nadawaniu nowej siły markom już istniejącym. Więcej informacji o agencji jest dostępne na stronie: http://www.demo.com.pl.

Źródło: DEMO Effective Launching

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764