logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Udany rok Direct Publishing Group

  PR 24.01.2010, przeczytano 2857 razy

Direct Publishing Group Sp. z o.o. (obecnie przekształcana w spółkę akcyjną) jest liderem i współtwórcą szybko rosnącego rynku wydawnictw na zamówienie, tzw. custom publishing w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/udany-rok-direct-publishing-group,10112,artykul.html

Chociaż rok 2009 nie był łatwy dla branż wydawniczej, reklamowej czy marketingowej, Direct Publishing Group nie tylko wzmocniło swoją pozycję lidera w segmencie custom publishing, ale ponadto, w przeciwieństwie do konkurencji, osiągnął znaczący wzrost zysku i przychodów.

W stosunku do roku 2008, kiedy zysk brutto wyniósł 723 tys. zł, a przychody 7 mln 956 tys. zł, wg wstępnych danych w roku 2009 zysk osiągnie poziom ok. 960 tys. zł, a przychody będą oscylować wokół poziomu 9 mln 156 tys. zł. Oznacza to 32% wzrostu zysku i 15% wzrost przychodów.

Główne wartości, na których Spółka – notująca trzeci rok z rzędu stabilny wzrost – buduje swoją strategię, to: jakość produktu, profesjonalna obsługa klienta, koncentracja na nowych segmentach rynku i innowacyjność narzędzi (m.in. rozwój e-publishing), umiejętne zarządzanie projektami.

Dodatkowym elementem przekładającym się na wzrost pozycji Spółki staje się ekspansja na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie Direct Publishing Group realizuje kilka projektów (Czechy, Rosja, Węgry, Ukraina).

W ciągu kilku ostatnich miesięcy wydawnictwo pozyskało projekty z nowych segmentów, zwiększając tym samym swoją aktywność na rynku. Portfolio Direct Publishing Group poszerzyło się o projekty realizowane między innymi dla takich firm, jak: HDI, OBI, UPC, Mercedes-Benz Warszawa, Salans, Diners Club International. W trosce o najwyższą jakość obsługi tytułów do zespołu redakcyjnego, graficznego, reklamowego oraz obsługi klienta dołączyły nowe osoby z wieloletnim doświadczeniem na rynku wydawniczym.

Custom publishing jest dziś jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie, w Polsce jego wartość szacowana jest na ok.125–150 mln zł, a według ostatnich prognoz w ciągu najbliższych 5 lat podwoi on swoją wartość.

Źródło: Direct Publishing Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764