logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Udany start platformy empikbilety.pl

  PR 12.09.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Empik – jeden z kluczowych dystrybutorów biletów na wydarzenia kulturalne – niedawno uruchomił własną bileterię, a tym samym wprowadził – obok dystrybucji stacjonarnej - sprzedaż biletów online. Empikbilety.pl to multiplatforma zarówno dla organizatorów, jak i uczestników eventów. Przedstawiciele firmy podsumowują jej debiut jako sukces – w niespełna miesiąc od premiery sprzedano już tysiące wejściówek, rośnie lista organizatorów i agencji w ramach współpracy bezpośredniej a tym samym poszerza się oferta wydarzeń. Empik jednocześnie zapowiada, że z dniem 30 listopada kończy współpracę z jednym z pośredników – eBilet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/udany-start-platformy-empikbilety.pl,37871,artykul.html

Empik chce się skupić na budowaniu własnej atrakcyjnej oferty i zaprasza organizatorów wydarzeń z różnych segmentów do współpracy bezpośredniej. Jak wskazują badania* Empik jest pierwszym miejscem wyboru zakupu biletów zaraz po punktach dystrybucji organizatora. To najpopularniejsza bileteria na polskim rynku, za którą stoi długoletnia tradycja i ogromna rozpoznawalność marki mierzona w milionach odwiedzających zarówno sklepy stacjonarne, jak i Empik.com. Nie bez znaczenia jest również fakt, że od niedawna w Grupie Empik jest Going. – aplikacja i serwis internetowy do kompleksowej obsługi organizatorów i uczestników wydarzeń.

– Z tego względu dla organizatorów wydarzeń jesteśmy naturalnym wyborem i bardzo atrakcyjnym partnerem. Cieszy ich nasza wspólna oferta jako sposób na kompleksowe dotarcie sprzedażowe do szerokiego spektrum odbiorców poprzez trzy różne kanały sprzedażowe (salony, internet, aplikacja) oraz całościowe podejście do tematu dystrybucji (przedsprzedaż biletów, obsługa kas, kontrola wejść). Empik skupia nie tylko miłośników muzyki, filmu czy literatury, ale także pasjonatów różnych form spędzania wolnego czasu, dlatego zależy nam na wielokierunkowym rozwoju empikbilety.pl. Chcemy, aby pojawiały się u nas wejściówki zarówno do opery, jak i na imprezy sportowe, czy bajkowe show dla dzieci – ponieważ w ekosystemie Empiku jest miejsce na rozwijanie wszystkich pasji – mówi Rob Taylor, dyrektor handlowy Empiku. - Dzięki analitycznym narzędziom możemy precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z wielomilionowej bazy empik.com i programu Mój Empik – dodaje.

Empik zaufali już organizatorzy koncertów polskich i zagranicznych gwiazd, takich jak Tom Odell, Alvaro Soler, Lykke Li, Nothing But Thieves, the Dumplings, Kasia Kowalska, Xxanaxx czy koncertu Cohen i Kobiety. W gronie współpracujących bezpośrednio firm są m.in.:  Go Ahead, Automatik, Adamiakjazz, Fundacja Soundedit, Lion Stage Agency, Motion Music, Automatik czy Filharmonia Futura. – Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z platformą empikbilety.pl, mając na uwadze możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy fanów kultury. Spodziewamy się, że dzięki temu będziemy mogli szybciej i precyzyjniej  informować osoby zainteresowane naszymi wydarzeniami koncertowymi – podkreśla Mikołaj Ludwiczak z Automatik.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

Dodatkowe informacje:

*badanie GFK - U&A dot. sprzedaży bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe, XI/XII 2017.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764