logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku

  PR 14.04.2024, przeczytano 287 razy
ilustracja

W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/udzial-radia-zet-najwyzszy-od-2014-roku,403839,artykul.html

Rok do roku udział Radia ZET wzrósł o 1,1 pproc. Obecny wynik jest najlepszy od fali VI-VIII 2014 badania Radio Track. Rośnie również zasięg Radia ZET. Rok do roku stacji przybyło 88 tys. słuchaczy przy trendzie spadkowym dla całego rynku.

Udział w czasie słuchania dla wszystkich stacji należących do Grupy Eurozet wyniósł w ostatniej fali 26,9 proc. i jest to najlepszy wynik od momentu powstania grupy w obecnym kształcie.

Gdyby pokusić się o historyczną analizę wyników i zsumować wstecznie udziały wszystkich stacji obecnie wchodzących w skład Grupy Eurozet, byłby to najwyższy udział od fali XI 2007-I 2008 roku.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

*Źródło: Kantar Polska, Radio Track, I-III 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
Roszczenia przeciwko TVP za emisje z lat 2016-2023: niemal 10 milionów zł
Niemal 10 milionów złotych – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764