logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UEFA EURO2020 również na ekranach kin Helios

  PR 11.06.2021, przeczytano 330 razy

Już dzisiaj rozpoczyna się wielka sportowa impreza, na którą kibice czekali od dawna – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, tylko z TVP. Najważniejsze spotkania swoim widzom zaprezentuje także sieć kin Helios.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uefa-euro2020-rowniez-na-ekranach-kin-helios,391876,artykul.html

Na swych antenach publiczny nadawca oferuje transmisję wszystkich spotkań na żywo, w najlepszej jakości obrazu i dźwięku, komentowane przez ekspertów i osobowości piłkarskiego świata, jednak to nie koniec niespodzianek dla fanów piłki nożnej. Już od 13 czerwca najważniejsze spotkania będzie można oglądać również na wielkim, kinowym ekranie.

13 czerwca Telewizja Polska uruchomi transmisje UEFA EURO2020 w multipleksach. Na wielkich ekranach sieci Helios będzie można obejrzeć wszystkie mecze reprezentacji Polski, wybrane mecze fazy grupowej oraz dalszych faz turnieju, aż do finału. Najwyższy poziom realizacji, niepowtarzalne emocje, towarzystwo najlepszych kibiców na świecie i magia sali kinowej stworzą iście spektakularne widowisko.

Faza Grupowa:

  • 13 czerwca, godz. 15:00 Anglia – Chorwacja
  • 14 czerwca, godz. 18:00 Polska – Słowacja
  • 15 czerwca, godz. 21:00 Francja – Niemcy
  • 19 czerwca, godz. 21:00 Hiszpania – Polska
  • 23 czerwca, godz. 18:00 Szwecja – Polska

1/8 Finału: 26-29 czerwca
Ćwierćfinały: 3-4 lipca
Półfinały: 7-8 lipca
Finał: 11 lipca

Bilety na transmisje Mistrzostw Europy UEFA EURO 2020 na ekranach kin dostępne są pod adresem: www.helios.pl/euro2020 oraz w kasach Heliosa w całej Polsce.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764