logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UFO, lewitujący ciągnik i niewyjaśnione zjawiska w kampanii Żubr

  PR 15.04.2024, przeczytano 1227 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii 360° postawiła na zaskakującą historię. O takiej sytuacji nie szumiała jeszcze puszcza. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ufo%2C-lewitujacy-ciagnik-i-niewyjasnione-zjawiska-w-kampanii-zubr,403847,artykul.html

Start kampanii zapowiadały na początku kwietnia br. niestandardowe działania influencer marketingowe w internecie i prasie. Na profilach aktora Janusza Chabiora w social mediach można było zobaczyć serię nagrań relacjonujących niecodzienną obecność UFO. Wizyty kosmicznych przybyszy komentował również dziennik Super Express w materiale o lewitującym Bizonie. Całości dopełniły działania twórców internetowych: m.in na kanale „Bez Tajemnic”, została opublikowana rozmowa z ufologiem - Robertem Bernatowiczem (www.youtube.com/watch?v=3qNsMKT94-Y) tłumacząca z naukowego punktu widzenia bliskie spotkanie z inną cywilizacją.

ilustracjastrzałka

Okazało się, że to właśnie żubr najbardziej przypadł do gustu tajemniczym pozaziemskim wizytatorom. To wyróżnienie, podkreśla hasło kampanii: „Jak już wznosić, to najlepiej Żubra”. Finał poszukiwań pokazuje spot reklamowy.

- To prawdopodobnie najbardziej nieziemska kampania Żubra, która odnosi się do bardzo ziemskiego rytuału wznoszenia piwa. Jestem pewny, że zostanie przyjęta z uśmiechem i zainspiruje do celebracji niezwykłych momentów w towarzystwie króla puszczy – mówi Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należąca do Publicis Groupe.  

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764