logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UFO, lewitujący ciągnik i niewyjaśnione zjawiska w kampanii Żubr

  PR 15.04.2024, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii 360° postawiła na zaskakującą historię. O takiej sytuacji nie szumiała jeszcze puszcza. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ufo%2C-lewitujacy-ciagnik-i-niewyjasnione-zjawiska-w-kampanii-zubr,403847,artykul.html

Start kampanii zapowiadały na początku kwietnia br. niestandardowe działania influencer marketingowe w internecie i prasie. Na profilach aktora Janusza Chabiora w social mediach można było zobaczyć serię nagrań relacjonujących niecodzienną obecność UFO. Wizyty kosmicznych przybyszy komentował również dziennik Super Express w materiale o lewitującym Bizonie. Całości dopełniły działania twórców internetowych: m.in na kanale „Bez Tajemnic”, została opublikowana rozmowa z ufologiem - Robertem Bernatowiczem (www.youtube.com/watch?v=3qNsMKT94-Y) tłumacząca z naukowego punktu widzenia bliskie spotkanie z inną cywilizacją.

ilustracjastrzałka

Okazało się, że to właśnie żubr najbardziej przypadł do gustu tajemniczym pozaziemskim wizytatorom. To wyróżnienie, podkreśla hasło kampanii: „Jak już wznosić, to najlepiej Żubra”. Finał poszukiwań pokazuje spot reklamowy.

- To prawdopodobnie najbardziej nieziemska kampania Żubra, która odnosi się do bardzo ziemskiego rytuału wznoszenia piwa. Jestem pewny, że zostanie przyjęta z uśmiechem i zainspiruje do celebracji niezwykłych momentów w towarzystwie króla puszczy – mówi Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należąca do Publicis Groupe.  

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Tyle tajemnic.
I jeszcze jedna - czemu ktoś ten napój nazywa piwem...

avatar użytkownika
,

Mógłbyś zniżyć się na chwilę i zapytać o to tych, którzy w tym produkcie gustują, zamiast szydzić z nich z bezpiecznego dystansu. Ciekawe jak wyglądałaby taka rozmowa...  

avatar użytkownika
,

Poczęstowałbym ich piwem i zrozumieliby różnicę  

avatar użytkownika
,

Spróbuj, zamiast prężyć muskuły do ekranu.  

avatar użytkownika
,

Tobie się wydaje, że wszyscy są tacy jak Ty - zbawiają świat.
A niektórzy mają innych zwyczajnie w dupie. Niech piją siki, zaprawiają czerwoną wodą z dyskontu udającą keczup i cytują Suwarta.
  

avatar użytkownika
,

To po co zaczynasz dyskusję o tym co inni ludzie uważają za piwo? Może myślisz, że wszyscy są tacy jak Ty - i powinni podzielać Twoje smakowe upodobania?

Warto abyś znał podstawowe fakty. Żubr jest liderem sprzedaży piwa, wyprzedzając nawet Tyskie należące do tej samej Kompanii Piwowarskiej. W 2022 roku udział Żubra w rynku sięgnął 14%, przy czym konkurencję dla niego stanowią piwa o zbliżonej jakości, które z pewnością również nie mieszczą się w Twoich smakowych kryteriach.

Pytanie czemu mają służyć Twoje uwagi - chcesz powiedzieć, że ta wielomilionowa klientela racząca się piwem z tego przedziału cenowego i jakościowego powinna otrzymać zakaz spożywania takich piw, albo nakaz spożywania piw z wyższej półki, które smakują Tobie? Może chciałbyś wprowadzić zakaz używania terminu "piwo" i "kabanosy" dla produktów, które nie spełniają Twoich osobistych kryteriów jakościowych...?

Trzeba było wystartować w wyborach z takim programem - i wprowadzać to w życie.
  

avatar użytkownika
,

Czyli ile miejsc w rankingu zajmują napoje piwnopodobne?  

avatar użytkownika
,

Zapytaj miłośników Żubra.  

avatar użytkownika
,

Ale to Ty jesteś znawcą rankingów.
Oni piją siki, co mogliby powiedzieć rzeczowego.
  

avatar użytkownika
,

Dlaczego ich nie zapytasz? Jak sens ma jęczenie tutaj - klient detaliczny tutaj nie zagląda. To ładnie że przejmujesz się losem tych ludzi, ale gardłowanie w Signs.pl nie odmieni ich strasznego losu. Pozostaną skazani na Żubra!  

avatar użytkownika
,

Ale oni piją tylko żubra.
Skąd mogliby wiedzieć, że jest więcej takich napojów udających piwo?

A Ty, zdaje się wiesz, bo czytasz rankingi.
  

avatar użytkownika
,

I tutaj otwiera się właśnie pole do popisu dla Ciebie. Możesz uświadomić tych ludzi, że powinni pić to co smakuje Tobie i to co Ty uważasz za godne miana piwa.   

avatar użytkownika
,

Ale po co?  

avatar użytkownika
,

Z tego samego powodu dla którego rozpocząłeś tę dyskusję?  

avatar użytkownika
,

Chyba jednak niekoniecznie.  

avatar użytkownika
,

No to może po to, by zaprezentować swoją klasę, gust, dobry smak...? A może aby poprawić sobie samoocenę?

To pytania do psychologa.
  

avatar użytkownika
,

Ludzie piją tanie siki, bowiem żywią przekonanie, że to droższe to też siki, tyle, że droższe.
A skoro tanie wali mocno, to po co przepłacać, gdy chodzi tylko o to, by mocno waliło.
  

avatar użytkownika
,

To nie ludzie, to wilki.  

avatar użytkownika
,

Ależ ja to rozumiem.
Firma leje to samo, a jedni frajerzy płacą za drogą nalepkę, gdy inni, cwani, wiedzą, że nie ma różnicy i kupują najtańsze.
A zaoszczędzone pieniądze pozwalają im wypić więcej.
  

avatar użytkownika
,

Poczytaj trochę na temat wpływu opakowania na percepcję smakową i zapachową.  

avatar użytkownika
,

Po co, wiem, że zaraz mi wytłumaczysz.  

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764