logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ujęcia z dronów w kampanii Pyszne.pl

  PR 22.10.2020, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje to te, które mamy w sąsiedztwie. Na tej idei opiera się kampania Pyszne.pl trwająca równolegle w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Do współpracy w stworzeniu kreacji zaproszeni zostali pionierzy fotografii dronowej w Polsce. Kampania obejmuje digital, OOH i influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ujecia-z-dronow-w-kampanii-pyszne.pl,388904,artykul.html

Do niedawna niszowa dziedzina fotografii dronowej wyrasta w Polsce na nowy trend, a wypełnione nią instagramowe konta zyskują coraz większe grono obserwatorów. Potencjał tego typu zdjęć w zastosowaniach komercyjnych nie został jeszcze do końca zbadany. Okazały się one idealnym środkiem, aby wyrazić ducha kampanii Pyszne.pl skierowanej do mieszkańców Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

- Coraz częściej zdarza się, że równie silnie jak z miastem identyfikujemy się z dzielnicą, w której mieszkamy. – mówi Katarzyna Makowska, Brand Manager Pyszne.pl. – Nasze życie toczy się nie tyle w Warszawie, Krakowie czy we Wrocławiu, co konkretnie: na Mokotowie, w Nowej Hucie czy na Nadodrzu. To tutaj wracamy co wieczór po aktywnym dniu, spędzamy czas z najbliższymi, relaksujemy się. Tutaj także najczęściej zamawiamy jedzenie. Znamy okoliczne restauracje, które dostarczają pod nasz adres i mamy wśród nich swoje ulubione, do których lubimy wracać. To właśnie autentycznie lokalne restauracje chcieliśmy postawić w centrum uwagi – choć mniej znane z pierwszych stron gazet, właśnie one są najbliżej naszego serca.

Dla lokalnych patriotów, których serce bije mocniej na widok znajomych ulic i osiedli, Pyszne.pl stworzyło limitowaną serię obrusów z fotografiami charakterystycznych punktów w różnych dzielnicach – od Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Podgórzu, przez Rondo Daszyńskiego na warszawskiej Woli, po fragment osiedla mieszkalnego na wrocławskim Gaju. Współtwórcami obrusów są uznani fotografowie specjalizujący się ujęciach dronowych, których konta na Instagramie śledzi od kilkunastu do ponad 20 tysięcy osób: Witold Ziomek, Wojciech Radwański i Aleksander Głowacki.

ilustracjastrzałka

- Żeby uhonorować przywiązanie mieszkańców do swoich dzielnic, umieściliśmy na obrusach miejsca, które szczególnie kojarzą się z danym rejonem. Czasami są to obiekty powszechnie znane, jak Sukiennice i pomnik Adama Mickiewicza na krakowskim Rynku Głównym, jednak w większości przypadków lokalny charakter najlepiej oddają na przykład okolice przystanku komunikacji miejskiej, fragment osiedla mieszkalnego czy nawet pojedynczy blok. Te właśnie zwyczajne miejsca kochamy, bo są po prostu nasze – opowiada Katarzyna Makowska.

Obrusy można zdobyć składając zamówienia na Pyszne.pl w wybranych restauracjach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a także śledząc profile społecznościowe Pyszne.pl oraz lokalnych foodowych insiderów.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR, influencer marketing i zakup mediów BTL oraz 180heartbeats + JUNG v MATT, która jest odpowiedzialna za koncept kreatywny i przeprowadzenie akcji w kanałach Social Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Just Eat Takeaway.com

www.justeattakeaway.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.
Nowe płyty z tworzyw w ofercie Igepa
Igepa Polska dodała do swojego portfolio tworzyw sztucznych kolejne warte zainteresowania płyty PVC, PVC spienione, marki Brett Martin oraz płyty Hips Economy.
W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera –...
Społeczności wprowadzają nowy model rozliczania w kampaniach programatycznych
Wprowadzenie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska standardu widoczności reklam, jak i zwiększenie ilości dostępnych narzędzi do pomiaru  tego wskaźnika spowodowały, że reklamodawcy coraz częściej zainteresowani są zakupem wyłącznie widocznych wyświetleń. Z kolei wydawcy internetowi korzystający z platform do sprzedaży powierzchni reklamowej...
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą Apartamenty Kieleckie w zakresie promocji najnowszej inwestycji kieleckiego dewelopera – Górna22. Strategia digital obejmuje kampanie SEM oraz działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem platformy Facebook.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764