logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ujęcia z dronów w kampanii Pyszne.pl

  PR 22.10.2020, przeczytano 1084 razy
ilustracjastrzałka

Najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje to te, które mamy w sąsiedztwie. Na tej idei opiera się kampania Pyszne.pl trwająca równolegle w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Do współpracy w stworzeniu kreacji zaproszeni zostali pionierzy fotografii dronowej w Polsce. Kampania obejmuje digital, OOH i influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ujecia-z-dronow-w-kampanii-pyszne.pl,388904,artykul.html

Do niedawna niszowa dziedzina fotografii dronowej wyrasta w Polsce na nowy trend, a wypełnione nią instagramowe konta zyskują coraz większe grono obserwatorów. Potencjał tego typu zdjęć w zastosowaniach komercyjnych nie został jeszcze do końca zbadany. Okazały się one idealnym środkiem, aby wyrazić ducha kampanii Pyszne.pl skierowanej do mieszkańców Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

- Coraz częściej zdarza się, że równie silnie jak z miastem identyfikujemy się z dzielnicą, w której mieszkamy. – mówi Katarzyna Makowska, Brand Manager Pyszne.pl. – Nasze życie toczy się nie tyle w Warszawie, Krakowie czy we Wrocławiu, co konkretnie: na Mokotowie, w Nowej Hucie czy na Nadodrzu. To tutaj wracamy co wieczór po aktywnym dniu, spędzamy czas z najbliższymi, relaksujemy się. Tutaj także najczęściej zamawiamy jedzenie. Znamy okoliczne restauracje, które dostarczają pod nasz adres i mamy wśród nich swoje ulubione, do których lubimy wracać. To właśnie autentycznie lokalne restauracje chcieliśmy postawić w centrum uwagi – choć mniej znane z pierwszych stron gazet, właśnie one są najbliżej naszego serca.

Dla lokalnych patriotów, których serce bije mocniej na widok znajomych ulic i osiedli, Pyszne.pl stworzyło limitowaną serię obrusów z fotografiami charakterystycznych punktów w różnych dzielnicach – od Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Podgórzu, przez Rondo Daszyńskiego na warszawskiej Woli, po fragment osiedla mieszkalnego na wrocławskim Gaju. Współtwórcami obrusów są uznani fotografowie specjalizujący się ujęciach dronowych, których konta na Instagramie śledzi od kilkunastu do ponad 20 tysięcy osób: Witold Ziomek, Wojciech Radwański i Aleksander Głowacki.

ilustracjastrzałka

- Żeby uhonorować przywiązanie mieszkańców do swoich dzielnic, umieściliśmy na obrusach miejsca, które szczególnie kojarzą się z danym rejonem. Czasami są to obiekty powszechnie znane, jak Sukiennice i pomnik Adama Mickiewicza na krakowskim Rynku Głównym, jednak w większości przypadków lokalny charakter najlepiej oddają na przykład okolice przystanku komunikacji miejskiej, fragment osiedla mieszkalnego czy nawet pojedynczy blok. Te właśnie zwyczajne miejsca kochamy, bo są po prostu nasze – opowiada Katarzyna Makowska.

Obrusy można zdobyć składając zamówienia na Pyszne.pl w wybranych restauracjach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a także śledząc profile społecznościowe Pyszne.pl oraz lokalnych foodowych insiderów.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR, influencer marketing i zakup mediów BTL oraz 180heartbeats + JUNG v MATT, która jest odpowiedzialna za koncept kreatywny i przeprowadzenie akcji w kanałach Social Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Just Eat Takeaway.com

www.justeattakeaway.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764