logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UKE: bezprzewodowa TP to katastrofa

   02.01.2008, przeczytano 1847 razy
ilustracjastrzałka
fot. Whrelf Siemens

Z ustaleń Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że Telekomunikacja Polska nie radzi sobie ze świadczeniem powszechnych usług bezprzewodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uke%3A-bezprzewodowa-tp-to-katastrofa,6605,artykul.html

"Trwa kontrola wykonywania usługi powszechnej przez TP i już wiemy, że przenoszenie klientów korzystających z częstotliwości radiowych 2,4 MHz, które operator ma zwolnić, na częstotliwości GSM to katastrofa" - powiedziała Gazecie Prawnej Anna Streżyńska, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. "Ta usługa nie trzyma żadnych parametrów. Nie działa fax, nie działa internet. Nie działają nawet połączenia głosowe" - dodała.

Jednak w tym przypadku celem urzędu nie jest nałożenie kary na operatora, ale przywrócenia stanu pożądanego dla klientów. Z radiowych częstotliwości korzystało około 80 tysięcy abonentów Telekomunikacji Polskiej.

Źródło: Wikinews / media2.pl
Źródło | Tekst na licencji CC Attribution 2.5

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

TP nie tylko nie radzi sobie z telefonią bezprzewodową. Nie radzi sobie sobie również z telefonia stacjonarną. Ciekawy jestem, czy podobno najlepsza pani Prezes UKE ma świadomość, że publiczny operator telekomunikacyjna okrada swoich klientów z abonamentów. Wątpię, czy tak rzekomo wykształcona Pani Prezes UKE ma jakąś wiedzę w kwestii abonamentu? Pewneie ta wiedza jest na poziomie poniżej gimnazjum. Otóż abonament według TP i Pani Streżyńskiej to opłata za konserwacje podobno publicznej, a w rzeczywistości prywatnej sieci telekomunikacyjcyjnej (własność TP). No cóż. Pani streżyńska pewno całe zycie posuguje się telefonem służbowym opłacanym przez podatników.
Aby wszystkim uzmysłowić absuralność poczynań TP i jej sposób oszukiwania klientów podam jasny przykład:
Kupująć na targowisku kartofle nie musimy płacić osobno za konserwacje straganu na którym te kartofle są eksponowane. Przed zakupem nie musimy również wnosić osobnej opłaty za korzystanie z zakupów na tym straganie. Jak zdecydujemu się na zakup nie musimy płacić opłaty inicjujące zakup ziemniaków ( czasami ta opłata nazywana jest opłatą początkującą).
Szczytem niekompetencji tej Pani jest zatwierdzenie w zeszłym roku regulaminu świadczenia publicznych usług telekomunikacyjnych przez TP. Ta Pani nie zauważyła, że zatwierdzająć ów regulamin usakcjonowała takie opłaty jak inicjacja rozmów, zgodziła się na przedefiniowanie pojęcia abonament. Ta Pani nie zna nawet terminu abonament za telefon. Służę wyjaśnieniem:
Dawno, dawno temu, Polska Pocza,Telefon i Telegraf zakładająć telefon instalowała własny (własność Telekomunikacji, Poczty, Telegrafu) aparat telefonioczny. Jasne, że abonament za telefon to była opłata za użyczenie w użytkowanie aparatu telefonicznego. Dzisiaj, gdy kazdy może kupić własny aparat telefoniczny używanie nazwy abonament za telefon jest zwykłym złodziejstwem TP. Skala tego złodziejstwa jest znana i kazdy może policzyć. W zeszłym roku TP chwaliła się 10 milionami abonentów. Policzmy sklalę oszustwa TP 10 mil* 30zł* 12 miesięcy to 3 miliardy 600 tysięcy złotych. Na tyle TP za zgodą Pani Prezes oszukuje TP swoich klientów. Jak widać szacowałem ów abonament bardzo ostrożnie, bo tylko na 30 zł netto. Tyle kosztuje klientów TP niewiedza Pani Prezes UKe w kwesti abonamentu.

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764