logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ukraina: Internet w smartfonie

  PR 23.07.2016, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Już blisko 6 mln (14 proc.) mieszkańców Ukrainy korzysta z internetu łącząc się przez smartfony. Komu dokładnie ta technologia przypadła najbardziej do gustu i jakie marki urządzeń są najczęściej wykorzystywane do surfowania w sieci? Gemius publikuje najświeższe dane na ten temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ukraina%3A-internet-w-smartfonie,29375,artykul.html

Młodzi, wykształceni

Według badania Gemiusa osoby w wieku 14─34 lat stanowią 75 proc. ogółu użytkowników internetu, którzy łączą się z siecią za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon. Większość z nich jest dobrze wykształcona – ponad połowa tej grupy to studenci lub absolwenci wyższych uczelni.

Wielka trójka

Najwięcej odsłon internetowych stron krajowych wykonywanych jest na urządzeniach mobilnych marki Apple. Smartfony z jabłuszkiem użytkuje 38 proc. badanych osób. Na kolejnych miejscach rankingu Gemiusa znalazły się Samsung (26 proc.) i Nokia (9 proc.).

Badania przeprowadzono w maju 2016 roku, w oparciu o strony korzystające z technologii plików cookie. Badania dotyczą urządzeń mobilnych o średnicy ekranu 3-6’’.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764