logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo

  PR 12.04.2022, przeczytano 1176 razy

Wyjątkowe czasy, wymagają wyjątkowych działań i dobrej komunikacji. Od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę, Warexpo eksponuje treści pomocowe, ale także te, będące wyrazem solidarności z Ukraińcami i Ukrainkami na sieci nośników digitalowych, jako #info_hub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ukrainski-info_hub-na-nosnikach-warexpo,395474,artykul.html

Do tej pory, w ramach serwisu, pojawiły się materiały Miasta st. Warszawy, reporterów z Outriders i Grupy Granica, rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie, które są projektem realizowanym w ramach OOHlife.org. Nośniki Warexpo stały się także częścią międzynarodowej kampanii Brave.eu, organizowanej przez Banda Agency (i koordynowanej przez Dentsu Polska) oraz, z ostatniej chwili – na nośnikach digital signage Warexpo można zobaczyć plakaty ukraińskich artystów i artystek zrzeszonych w stowarzyszeniu Pictoric.

- Już od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę na naszych nośnikach digital out of home uruchomiliśmy #info_hub, czyli serwis materiałów wyłącznie informacyjnych – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo. - Emitowaliśmy wówczas bardzo ważne komunikaty o pomocy jakiej udzielało Miasto st. Warszawa – numer infolinii dla uchodźców, zbiórka na rzecz Ukrainy oraz plakat „Ukraina” Oli Jasionowskiej.

Aktualnie dzięki współpracy z Outriders Warexpo publikuje niezbędne informacje o wydarzeniach w Ukrainie. W pierwszych tygodniach rosyjskiej inwazji można było zobaczyć fotoreportaż Marcina Sudera z walczącego Kijowa. Drugim ważnym partnerem spółki jest Grupa Granica, dzięki tej współpracy Warexpo pokazuje treści skierowane do osób uciekających z Ukrainy.

- Przekazywanie informacji na nośnikach Warexpo, jest naszą misją. Dzięki sieci digital out of home możemy dostarczać niezbędnej wiedzy, czy wspierać potrzebujących, w czasie rzeczywistym. A to w sytuacjach kryzysowych jest ogromnie ważne – podkreśla Aleksandra Derc. Do udziału w międzynarodowej akcji Be brave like Ukraine, która ma pokazać jak walecznym i dzielnym narodem są Ukraińcy i Ukrainki, spółka została zaproszona przez ukraińską agencję Banda. Kampania odbywa się pod patronatem Ministry of Digital Transformation of Ukraine (Міністерство цифрової трансформації України). Hasła Be brave like Ukraine pojawiły się na nośnikach digitalowych Warexpo w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych stołecznych lokalizacjach.

Na sieci nośników DOOH można także zobaczyć prace ukraińskich ilustratorów i ilustratorek ze stowarzyszenia Pictoric. Prace emitowane są na ekranach w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na Smart Citylight w sercu Warszawy.

Źródło: Warexpo

Galeria: Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764