Wyjątkowe czasy, wymagają wyjątkowych działań i dobrej komunikacji. Od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę, Warexpo eksponuje treści pomocowe, ale także te, będące wyrazem solidarności z Ukraińcami i Ukrainkami na sieci nośników digitalowych, jako #info_hub.
Do tej pory, w ramach serwisu, pojawiły się materiały Miasta st. Warszawy, reporterów z Outriders i Grupy Granica, rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie, które są projektem realizowanym w ramach OOHlife.org. Nośniki Warexpo stały się także częścią międzynarodowej kampanii Brave.eu, organizowanej przez Banda Agency (i koordynowanej przez Dentsu Polska) oraz, z ostatniej chwili – na nośnikach digital signage Warexpo można zobaczyć plakaty ukraińskich artystów i artystek zrzeszonych w stowarzyszeniu Pictoric.
- Już od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę na naszych nośnikach digital out of home uruchomiliśmy #info_hub, czyli serwis materiałów wyłącznie informacyjnych – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo. - Emitowaliśmy wówczas bardzo ważne komunikaty o pomocy jakiej udzielało Miasto st. Warszawa – numer infolinii dla uchodźców, zbiórka na rzecz Ukrainy oraz plakat „Ukraina” Oli Jasionowskiej.
Aktualnie dzięki współpracy z Outriders Warexpo publikuje niezbędne informacje o wydarzeniach w Ukrainie. W pierwszych tygodniach rosyjskiej inwazji można było zobaczyć fotoreportaż Marcina Sudera z walczącego Kijowa. Drugim ważnym partnerem spółki jest Grupa Granica, dzięki tej współpracy Warexpo pokazuje treści skierowane do osób uciekających z Ukrainy.
- Przekazywanie informacji na nośnikach Warexpo, jest naszą misją. Dzięki sieci digital out of home możemy dostarczać niezbędnej wiedzy, czy wspierać potrzebujących, w czasie rzeczywistym. A to w sytuacjach kryzysowych jest ogromnie ważne – podkreśla Aleksandra Derc. Do udziału w międzynarodowej akcji Be brave like Ukraine, która ma pokazać jak walecznym i dzielnym narodem są Ukraińcy i Ukrainki, spółka została zaproszona przez ukraińską agencję Banda. Kampania odbywa się pod patronatem Ministry of Digital Transformation of Ukraine (Міністерство цифрової трансформації України). Hasła Be brave like Ukraine pojawiły się na nośnikach digitalowych Warexpo w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych stołecznych lokalizacjach.
Na sieci nośników DOOH można także zobaczyć prace ukraińskich ilustratorów i ilustratorek ze stowarzyszenia Pictoric. Prace emitowane są na ekranach w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na Smart Citylight w sercu Warszawy.
Źródło: Warexpo