logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo

  PR 12.04.2022, przeczytano 304 razy
strzałkistrzałka
Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo ZOBACZ ILUSTRACJE

Wyjątkowe czasy, wymagają wyjątkowych działań i dobrej komunikacji. Od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę, Warexpo eksponuje treści pomocowe, ale także te, będące wyrazem solidarności z Ukraińcami i Ukrainkami na sieci nośników digitalowych, jako #info_hub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ukrainski-info_hub-na-nosnikach-warexpo,395474,artykul.html

Do tej pory, w ramach serwisu, pojawiły się materiały Miasta st. Warszawy, reporterów z Outriders i Grupy Granica, rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie, które są projektem realizowanym w ramach OOHlife.org. Nośniki Warexpo stały się także częścią międzynarodowej kampanii Brave.eu, organizowanej przez Banda Agency (i koordynowanej przez Dentsu Polska) oraz, z ostatniej chwili – na nośnikach digital signage Warexpo można zobaczyć plakaty ukraińskich artystów i artystek zrzeszonych w stowarzyszeniu Pictoric.

- Już od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę na naszych nośnikach digital out of home uruchomiliśmy #info_hub, czyli serwis materiałów wyłącznie informacyjnych – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo. - Emitowaliśmy wówczas bardzo ważne komunikaty o pomocy jakiej udzielało Miasto st. Warszawa – numer infolinii dla uchodźców, zbiórka na rzecz Ukrainy oraz plakat „Ukraina” Oli Jasionowskiej.

Aktualnie dzięki współpracy z Outriders Warexpo publikuje niezbędne informacje o wydarzeniach w Ukrainie. W pierwszych tygodniach rosyjskiej inwazji można było zobaczyć fotoreportaż Marcina Sudera z walczącego Kijowa. Drugim ważnym partnerem spółki jest Grupa Granica, dzięki tej współpracy Warexpo pokazuje treści skierowane do osób uciekających z Ukrainy.

- Przekazywanie informacji na nośnikach Warexpo, jest naszą misją. Dzięki sieci digital out of home możemy dostarczać niezbędnej wiedzy, czy wspierać potrzebujących, w czasie rzeczywistym. A to w sytuacjach kryzysowych jest ogromnie ważne – podkreśla Aleksandra Derc. Do udziału w międzynarodowej akcji Be brave like Ukraine, która ma pokazać jak walecznym i dzielnym narodem są Ukraińcy i Ukrainki, spółka została zaproszona przez ukraińską agencję Banda. Kampania odbywa się pod patronatem Ministry of Digital Transformation of Ukraine (Міністерство цифрової трансформації України). Hasła Be brave like Ukraine pojawiły się na nośnikach digitalowych Warexpo w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych stołecznych lokalizacjach.

Na sieci nośników DOOH można także zobaczyć prace ukraińskich ilustratorów i ilustratorek ze stowarzyszenia Pictoric. Prace emitowane są na ekranach w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na Smart Citylight w sercu Warszawy.

Źródło: Warexpo

Galeria: Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764