logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo

  PR 12.04.2022, przeczytano 1964 razy

Wyjątkowe czasy, wymagają wyjątkowych działań i dobrej komunikacji. Od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę, Warexpo eksponuje treści pomocowe, ale także te, będące wyrazem solidarności z Ukraińcami i Ukrainkami na sieci nośników digitalowych, jako #info_hub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ukrainski-info_hub-na-nosnikach-warexpo,395474,artykul.html

Do tej pory, w ramach serwisu, pojawiły się materiały Miasta st. Warszawy, reporterów z Outriders i Grupy Granica, rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie, które są projektem realizowanym w ramach OOHlife.org. Nośniki Warexpo stały się także częścią międzynarodowej kampanii Brave.eu, organizowanej przez Banda Agency (i koordynowanej przez Dentsu Polska) oraz, z ostatniej chwili – na nośnikach digital signage Warexpo można zobaczyć plakaty ukraińskich artystów i artystek zrzeszonych w stowarzyszeniu Pictoric.

- Już od pierwszego dnia rosyjskiej agresji na Ukrainę na naszych nośnikach digital out of home uruchomiliśmy #info_hub, czyli serwis materiałów wyłącznie informacyjnych – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo. - Emitowaliśmy wówczas bardzo ważne komunikaty o pomocy jakiej udzielało Miasto st. Warszawa – numer infolinii dla uchodźców, zbiórka na rzecz Ukrainy oraz plakat „Ukraina” Oli Jasionowskiej.

Aktualnie dzięki współpracy z Outriders Warexpo publikuje niezbędne informacje o wydarzeniach w Ukrainie. W pierwszych tygodniach rosyjskiej inwazji można było zobaczyć fotoreportaż Marcina Sudera z walczącego Kijowa. Drugim ważnym partnerem spółki jest Grupa Granica, dzięki tej współpracy Warexpo pokazuje treści skierowane do osób uciekających z Ukrainy.

- Przekazywanie informacji na nośnikach Warexpo, jest naszą misją. Dzięki sieci digital out of home możemy dostarczać niezbędnej wiedzy, czy wspierać potrzebujących, w czasie rzeczywistym. A to w sytuacjach kryzysowych jest ogromnie ważne – podkreśla Aleksandra Derc. Do udziału w międzynarodowej akcji Be brave like Ukraine, która ma pokazać jak walecznym i dzielnym narodem są Ukraińcy i Ukrainki, spółka została zaproszona przez ukraińską agencję Banda. Kampania odbywa się pod patronatem Ministry of Digital Transformation of Ukraine (Міністерство цифрової трансформації України). Hasła Be brave like Ukraine pojawiły się na nośnikach digitalowych Warexpo w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych stołecznych lokalizacjach.

Na sieci nośników DOOH można także zobaczyć prace ukraińskich ilustratorów i ilustratorek ze stowarzyszenia Pictoric. Prace emitowane są na ekranach w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na Smart Citylight w sercu Warszawy.

Źródło: Warexpo

Galeria: Ukraiński #info_hub na nośnikach Warexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764