logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uliczne rozgrywki w kampanii Pepsi

  PR 10.05.2024, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Marka Pepsi zgromadziła w Londynie piłkarską elitę aby udowodnić, że do stworzenia piłkarskiego widowiska potrzebna jest jedynie piłka. Nowa globalna kampania - która zbiega się czasowo z partnerstwem nawiązanym przez Pepsi z Ligą Mistrzów UEFA - ma przywrócić czystą radość z gry, pokazując, że „Where here's A Ball There's A Way” (nawiązanie do znanego angielskiego powiedzenia „Where's there a will there's a way”, czyli „Chcieć to móc”).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uliczne-rozgrywki-w-kampanii-pepsi,404169,artykul.html

Kwartet międzynarodowych gwiazd zmierzy się z miejscowymi amatorami piłki nożnej w formule „Keepy-Uppy”. Drużyna, która jako pierwsza dopuści do kontaktu piłki z ziemią, funduje Pepsi swoim przeciwnikom i zebranym kibicom. W akcji weźmie również udział hollywoodzki gwiazdor i legenda piłki nożnej, Vinnie Jones, który pojawi się w kampanijnym spocie wraz z inną ikoną piłki nożnej - Karen Carney.

Zadaniem graczy jest wynalezienie nieoczywistej przestrzeni do gry i wymyślenie do niej zasad dających jak najwięcej frajdy. Ambasadorzy Pepsi przyjmują wyzwanie od lokalnych amatorów piłki nożnej aby następnie zmierzyć się z nimi w meczu pełnym adrenaliny, trików, ulicznego freestyle'u i pomysłowych zagrań. Ekscytujące rozgrywki odbywają się w dzielnicy Wembley przed tradycyjną londyńską kawiarnią, którą marka Pepsi przygotowała specjalnie na tę okazję.

Eric Melis, Wiceprezes ds. globalnego marketingu marek napojowych w PepsiCo, zapewnia: „Fantastycznie, że Jack Grealish dołącza do naszych globalnych ambasadorów piłkarskich Pepsi, współtworząc tę kampanię”.

Filozofia Pepsi zawarta w maksymie „Sięgnij po więcej” określa również sytuację, w której już sama obecność piłki daje możliwość odkrywania nowych i nieoczekiwanych form czerpania przyjemności z gry. Niezależnie od tego, czy Twój mecz odbywa się na największych stadionach świata czy też w zaułkach pobliskiej dzielnicy, radość z gry może być zawsze Twoim udziałem.

Akcja kampanii rozgrywa się na stadionie Wembley oraz w jego sąsiedztwie. To właśnie na tym kultowym obiekcie już 1 czerwca 2024 roku odbędzie się finał Ligi Mistrzów UEFA.

Film przedstawia niesamowite umiejętności piłkarskie ambasadorów Pepsi. Uchwycony w zwolnionym tempie Jack Grealish wykonuje efektowne triki robiąc selfie z fanami. W kadrze widzimy również zuchwały uśmiech Sona oraz uwielbiany przez kibiców gest fotografowania po zdobyciu gola.

Jack Grealish: „Cieszę się, że mogę dołączyć do tego zespołu i wziąć udział w mojej pierwszej kampanii Pepsi. Jako dziecko chciałem grać wszędzie - w domu, na ulicy, na boisku. Celem naszej kampanii >>Where There's A Ball, There's A Way<< jest zachęcenie jak największej liczby osób do wykorzystania każdej okazji aby cieszyć się grą”.

Son Heung-Min: „Jest coraz więcej tabliczek typu >>Zakaz gry w piłkę<< czy >>Nie deptać trawy<< i tym samym miejsc do grania ubywa. Dlatego chcemy zainspirować do odkrywania nowych form gry w piłkę nożną. Pragniemy pokazać, że niezależnie od tego, czy jesteś sam, z ekipą czy z całą drużyną zawsze da się zagrać o ile podejdziesz do tego z pomysłem”.

Na filmie widzimy, jak zawodnicy robią wszystko aby piłka nie upadła na ziemię. Z pomocą przychodzi im reprezentantka Anglii Leah Williamson, która ratuje swoich kolegów z drużyny przed niechybną porażką. Do gwiazd dołącza również ikona piłki nożnej Karen Carney aby komentować rozgrywające się na ulicy spotkanie.

Leah Williamson: „Dzięki tej kampanii, każdy może poczuć przynależność do piłkarskiej społeczności. Wystarczy piłka i chęć do gry. Chciałabym, żeby więcej fanów - a już szczególnie fanek - czerpało większą radość z gry i mocniej się w nią angażowało bez względu na to kim są i gdzie mieszkają”.

Pod koniec filmu, legendarny londyńczyk Vinnie Jones staje oko w oko z Vinim Jr. przyczyniając się do wygranej miejscowych nad międzynarodowym składem Pepsi. Vinnie Jones wykopuje piłkę w kierunku ikonicznego łuku stadionu Wembley aby przypieczętować zwycięstwo po czym oznajmia: „Vinnie J. może być tylko jeden”.

Vini Jr.: „Zachęcamy fanów z całego świata do zerwania z konwencjonalnymi rozgrywkami i sięgania po piłkę dla czystej przyjemności z gry. Wiem o czym mówię ponieważ moje dzieciństwo upłynęło właśnie pod znakiem piłki ulicznej. Byłem chłopcem z São Gonçalo, który przy betonowej ścianie uczył się panowania nad piłką i dzięki temu znalazłem się tutaj. Ta kampania przypomniała mi, że piękno piłki nożnej polega na tym, że wszystko czego potrzebujesz, żeby zagrać, to piłka i chęć do gry”.

Vinnie Jones: „Występ u boku czołowych piłkarzy świata sprawił mi mnóstwo radości. Z pewnością nie należałem do zawodników ściśle przestrzegających obowiązujących za moich czasów zasad, więc udział w kampanii Pepsi, która zachęca kibiców do rzucenia wyzwania konwenansom i sięgnięcia po piłkę - bez względu na ograniczenia jakie mogą napotkać - to dla mnie powód do dumy”.

Film kończy się w chwili, gdy Vini Jr. zwija własną bluzę w kształt piłki a następnie kopie ją w kierunku reszty zawodników wznawiając tym samym grę.

W przyszłości kampania Pepsi: „Where There's A Ball There's A Way” pozwoli marce odkrywać nowe formy zabawy, zarówno na boisku jak i poza nim. Fani mogą śledzić oficjalne kanały Pepsi, żeby być na bieżąco z przebiegiem kampanii: X (Twitter), Instagram, Facebook.

Źródło: PepsiCo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764