logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ultima Displays na Remadays 2020

  PR 19.12.2019, przeczytano 487 razy

Już 12 lutego 2020 rozpoczynają się międzynarodowe tragi reklamy i druku RemaDays. Targi są dla firmy miejscem, gdzie może pokazywać, co potrafi wyprodukować. Opisy na stronie i w katalogach nie pobudzają tak wyobraźni jak zobaczenie pokaźnych konstrukcji i ich zastosowania na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ultima-displays-na-remadays-2020,385146,artykul.html

W tym roku Ultima Displays po raz kolejny pokaże swoje możliwości produkcyjne. Na stoisku będzie można zobaczyć między innymi wysokie na ponad 4 m kasetony LED o nietypowym kształcie, nietypowe konstrukcje rurowe (także magnetyczne) oraz kilka nowości w produktach standardowych. Całe stoisko tworzyć będzie klimat towarzyszący spotkaniom na mieście, co sprzyjać będzie rozmowom z doświadczonym zespołem.

Ultima Displays zaprasza na stoisko K14 w hali F.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Oczywiście jadę na remadays jak co roku, ciekawe jakie nowości wystawcy zaprezentują tym razem

avatar użytkownika
,

RemaDays to co roku spore emocje w branży!
Mamy nadzieję, że sporo będzie się działo w tym roku u wszystkich.

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764