logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ultima Displays na Remadays 2020

  PR 19.12.2019, przeczytano 279 razy

Już 12 lutego 2020 rozpoczynają się międzynarodowe tragi reklamy i druku RemaDays. Targi są dla firmy miejscem, gdzie może pokazywać, co potrafi wyprodukować. Opisy na stronie i w katalogach nie pobudzają tak wyobraźni jak zobaczenie pokaźnych konstrukcji i ich zastosowania na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ultima-displays-na-remadays-2020,385146,artykul.html

W tym roku Ultima Displays po raz kolejny pokaże swoje możliwości produkcyjne. Na stoisku będzie można zobaczyć między innymi wysokie na ponad 4 m kasetony LED o nietypowym kształcie, nietypowe konstrukcje rurowe (także magnetyczne) oraz kilka nowości w produktach standardowych. Całe stoisko tworzyć będzie klimat towarzyszący spotkaniom na mieście, co sprzyjać będzie rozmowom z doświadczonym zespołem.

Ultima Displays zaprasza na stoisko K14 w hali F.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Oczywiście jadę na remadays jak co roku, ciekawe jakie nowości wystawcy zaprezentują tym razem

avatar użytkownika
,

RemaDays to co roku spore emocje w branży!
Mamy nadzieję, że sporo będzie się działo w tym roku u wszystkich.

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Gotowi na zmianę” wspierająca osoby chore na łuszczycę
Jak żyć lepiej pomimo widocznej choroby skóry? Ruszyła kampania GOTOWI NA ZMIANĘ wspierająca osoby chore na łuszczycę. Cykl poradniczy prowadzą znana jako Pani Łuska Dominika Jeżewska, której udaje się pokazywać, że z łuszczycą można normalnie żyć i trener zdrowego, pozytywnego myślenia Izabela Krawczyk. Partnerem akcji jest marka dermokosmetyków...
Nie tracić talentów – kampania „Nauka bez Barier”
Podstawowym celem projektu, realizowanego pod patronatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, jest zwiększenie dostępności edukacji akademickiej i nauki dla osób z  niepełnosprawnościami.
Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie...
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa
Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764