logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda

  PR 12.11.2019, przeczytano 597 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ultramax-wyreczy-tez-ciebie-%E2%80%93-kampania-reklamowa-mopa-vileda,384691,artykul.html

Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm. Dzięki powiększonej nakładce jeszcze szybciej wyczyścimy podłogi na błysk i sprawniej umyjemy także większą powierzchnię za jednym razem.

Spot reklamowy można obejrzeć we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wspierają również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement: Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

Dla marki Vileda, w projektowaniu akcesoriów do sprzątania, liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Produkty mają być łatwe w użytkowaniu, minimalizować wysiłek, a codzienne porządki powinny być dzięki nim jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Zestaw Ultramax doskonale wpisuje się w te założenia. A celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że dzięki zaawansowaniu technologicznemu jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni bez użycia siły.

Źródło: FHP Vileda

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764