logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda

  PR 12.11.2019, przeczytano 199 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ultramax-wyreczy-tez-ciebie-%E2%80%93-kampania-reklamowa-mopa-vileda,384691,artykul.html

Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm. Dzięki powiększonej nakładce jeszcze szybciej wyczyścimy podłogi na błysk i sprawniej umyjemy także większą powierzchnię za jednym razem.

Spot reklamowy można obejrzeć we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wspierają również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement: Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

Dla marki Vileda, w projektowaniu akcesoriów do sprzątania, liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Produkty mają być łatwe w użytkowaniu, minimalizować wysiłek, a codzienne porządki powinny być dzięki nim jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Zestaw Ultramax doskonale wpisuje się w te założenia. A celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że dzięki zaawansowaniu technologicznemu jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni bez użycia siły.

Źródło: FHP Vileda

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764