logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda

  PR 12.11.2019, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ultramax-wyreczy-tez-ciebie-%E2%80%93-kampania-reklamowa-mopa-vileda,384691,artykul.html

Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm. Dzięki powiększonej nakładce jeszcze szybciej wyczyścimy podłogi na błysk i sprawniej umyjemy także większą powierzchnię za jednym razem.

Spot reklamowy można obejrzeć we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wspierają również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement: Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

Dla marki Vileda, w projektowaniu akcesoriów do sprzątania, liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Produkty mają być łatwe w użytkowaniu, minimalizować wysiłek, a codzienne porządki powinny być dzięki nim jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Zestaw Ultramax doskonale wpisuje się w te założenia. A celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że dzięki zaawansowaniu technologicznemu jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni bez użycia siły.

Źródło: FHP Vileda

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764