logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ultri - specjalista do gięcia cienkich tworzyw

  PR 16.04.2012, przeczytano 3513 razy
ilustracja

Rozpiętość asortymentu tworzyw sztucznych które można zaginać termicznie powoduje konieczność posiadania szczególnie wyspecjalizowanych narzędzi. Takim narzędziem jest właśnie ZU Ultri, którego głównym zadaniem jest nagrzewanie tworzyw termoplastycznych o grubości poniżej 3 mm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzywa-sztuczne-w-grafice-przestrzennej-%2831%29%3A-ultri---specjalista-do-giecia-cienkich-tworzyw,15236,artykul.html

W urządzeniu zastosowano grzałkę o bardzo małej średnicy, którą można nagrzewać arkusze tworzywa w bezpośrednim kontakcie – stykowo. Dzięki temu zagięcia są precyzyjne i mają zawsze bardzo mały promień łuku. Ponadto konstrukcja urządzenia umożliwia wykonywanie bardzo wielu zagięć w różnych kierunkach w niewielkiej odległości od siebie. Te zdolności szczególnie docenić mogą producenci grafiki trójwymiarowej używający do budowy elementów tworzyw sztucznych, np PVC.

Urządzenia Ultri są wyposażone w elektroniczną regulację temperatury grzałki która pracuje tylko pod naciskiem przyłożonego do niej tworzywa. Takie rozwiązanie, możliwe dzięki szybkiemu nagrzewaniu się grzałki (kilka sekund), daje istotne oszczędności zużywanej energii i ma wpływ na trwałość zastosowanych podzespołów elektronicznych.

Stałym elementem wyposażenia jest nastawny zderzak głębokości ułożenia formatki (do 14 cm) oraz opór boczny wymuszający prostopadłość nagrzewanego zagięcia do jej boku.

Urządzenia są oferowane z 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym.

Leszek Salomon

Źródło: Terva

www.terva.pl

Dodatkowe informacje:

Terva – producent urządzeń – listew grzejnych do zaginania arkuszy tworzyw termoplastycznych: PMMA, PVC, PC, PP. PS i innych. Oferta Tervy obejmuje urządzenia o różnych długościach roboczych: od 250 do 3050 mm.


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Salomon

(Leszek Salomon)

Salomon o sobie:

Kompetencje
- kreacja marki
- strategie wizerunkowe
- typografia, tworzenie krojów pisma
- kreacja systemów identyfikacji wizualnej firm i instytucji
- tworzenie tekstów reklamowych
- grafika reklamowa
- naming
- obsługa programów Fontlab, Corel, PS
- aplikowanie folii samoprzylepnych
- obróbka i gięcie tworzyw sztucznych
- konstruowanie elementów trójwymiarowych w reklamie
- podświetlenie lampami jarzeniowymi, i LED

Osiągnięcia
- jestem autorem kilkudziesięciu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnych dla firm
- opracowanie i wdrożenie urządzenia do podgrzewania tworzyw sztucznych do zagięcia "Terva"
- autorskie technologie min. budowy kasetonów i liternictwa przestrzennego
- inicjatywa "Fontdivision" skupiająca autorów krojów pisma i fontów

Kariera
1986 - 1989: praca w dekoratorni PSS Społem
1990 - 1991: praca w agencji plastycznej Agena
1992: praca na własny rachunek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764