logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ulubieni prezenterzy Polaków wg badania UPC

  PR 13.01.2010, przeczytano 5779 razy
ilustracjastrzałka
Ewa Drzyzga

W corocznym, europejskim badaniu preferencji widzów, organizowanym na zlecenie UPC, zostali wyłonieni zwycięzcy rankingu ulubionych prezenterów. W kategorii „prezenter newsowy” pierwsze miejsce zajął Kamil Durczok. Prezenterem sportowym cieszącym się największą sympatią został Włodzimierz Szaranowicz. Wśród prowadzących talk show na najwyższej pozycji znalazła się Ewa Drzyzga, a najpopularniejsi prezenterzy w kategorii „rozrywka” ex aequo Kuba Wojewódzki i Szymon Majewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ulubieni-prezenterzy-polakow-wg-badania-upc,10065,artykul.html

Ulubionym prezenterem newsowym widzów jest od lat Kamil Durczok. Także w tym roku wygrał zdobywając 27,3% głosów. Na drugim miejscu uplasował się Maciej Orłoś z rezultatem 22,4% głosów. Kamil Durczok okazał się ulubieńcem płci pięknej, a Maciej Orłosia bardziej cenią mężczyźni. Finałową trójkę w tej kategorii zamknęła Justyna Pochanke z wynikiem 15,4%.

- Bardzo się cieszę – zwłaszcza, że kolejny raz z rzędu otrzymuję wyróżnienie w badaniu UPC. Miło, że ciepłe uczucia które ja kieruję do widzów są odwzajemnione. – mówi Kamil Durczok. Do zobaczenia o 19 w TVN – dodaje.

Szaranowicz kontra Szpakowski
Sport najlepiej prezentuje Włodzimierz Szaranowicz – tak odpowiedziało 32,2% respondentów. Walka toczyła się pomiędzy nim i Dariuszem Szpakowskim, który w rezultacie zajął drugie miejsce w rankingu z wynikiem 28,4%. Wśród mężczyzn faworytem był Dariusz Szpakowski, kobiet – zwycięzcą został Włodzimierz Szaranowicz. Na trzecim miejscu w kategorii prezenterzy sportowi znalazł się Mateusz Borek z dobrym rezultatem – 11,7%.

Polska Ophra
Zdecydowanym zwycięzcą w kategorii talk show została Ewa Drzyzga z wysokim wynikiem 31,9%, wyprzedzając Monikę Olejnik (19%) i Tomasza Lisa (12,7%). Monikę Olejnik częściej wybierali mężczyźni, a Ewę Drzyzgę kobiety.

TVN górą
Wyrównana walka pośród prezenterów rozrywki odbyła się pomiędzy Kubą Wojewódzkim i Szymonem Majewskim. Ostatecznie obydwaj zajęli pierwsze miejsce ex aequo w rankingu w z wynikiem 19,4 % głosów. Sympatia mężczyzn była w większej mierze po stronie Szymona Majewskiego, a uznanie Pań przy Kubie Wojewódzkim. Na drugim miejscu w kategorii prezenterzy rozrywki widzowie uplasowali Roberta Janowskiego (12,1%), a na trzeciej pozycji Marcina Prokopa z 10,8% głosów.

Zdecydowaną większość laureatów tegorocznego rankingu można oglądać na antenie telewizji TVN, zatem wyniki ogólnopolskiego badania preferencji widzów 2009 to także jej sukces.

Kobiety stanowiły 50,3% pośród respondentów tegorocznego panelu, mężczyźni 49,7%.

Badanie, które zostało przeprowadzane na zlecenie UPC przez Research International już po raz szósty, odbyło się w okresie październik - grudzień 2009. Wzięło w nim udział w sumie 10.804 respondentów z czego w Polsce 1320. Badanie było realizowane w 10 krajach: Austria, Belgia, Czechy, Węgry, Irlandia, Holandia, Polska, Rumunia, Słowacja i Szwajcaria.

Źródło: UPC Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764