logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ulubieni prezenterzy Polaków wg badania UPC

  PR 13.01.2010, przeczytano 6150 razy
ilustracjastrzałka
Ewa Drzyzga

W corocznym, europejskim badaniu preferencji widzów, organizowanym na zlecenie UPC, zostali wyłonieni zwycięzcy rankingu ulubionych prezenterów. W kategorii „prezenter newsowy” pierwsze miejsce zajął Kamil Durczok. Prezenterem sportowym cieszącym się największą sympatią został Włodzimierz Szaranowicz. Wśród prowadzących talk show na najwyższej pozycji znalazła się Ewa Drzyzga, a najpopularniejsi prezenterzy w kategorii „rozrywka” ex aequo Kuba Wojewódzki i Szymon Majewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ulubieni-prezenterzy-polakow-wg-badania-upc,10065,artykul.html

Ulubionym prezenterem newsowym widzów jest od lat Kamil Durczok. Także w tym roku wygrał zdobywając 27,3% głosów. Na drugim miejscu uplasował się Maciej Orłoś z rezultatem 22,4% głosów. Kamil Durczok okazał się ulubieńcem płci pięknej, a Maciej Orłosia bardziej cenią mężczyźni. Finałową trójkę w tej kategorii zamknęła Justyna Pochanke z wynikiem 15,4%.

- Bardzo się cieszę – zwłaszcza, że kolejny raz z rzędu otrzymuję wyróżnienie w badaniu UPC. Miło, że ciepłe uczucia które ja kieruję do widzów są odwzajemnione. – mówi Kamil Durczok. Do zobaczenia o 19 w TVN – dodaje.

Szaranowicz kontra Szpakowski
Sport najlepiej prezentuje Włodzimierz Szaranowicz – tak odpowiedziało 32,2% respondentów. Walka toczyła się pomiędzy nim i Dariuszem Szpakowskim, który w rezultacie zajął drugie miejsce w rankingu z wynikiem 28,4%. Wśród mężczyzn faworytem był Dariusz Szpakowski, kobiet – zwycięzcą został Włodzimierz Szaranowicz. Na trzecim miejscu w kategorii prezenterzy sportowi znalazł się Mateusz Borek z dobrym rezultatem – 11,7%.

Polska Ophra
Zdecydowanym zwycięzcą w kategorii talk show została Ewa Drzyzga z wysokim wynikiem 31,9%, wyprzedzając Monikę Olejnik (19%) i Tomasza Lisa (12,7%). Monikę Olejnik częściej wybierali mężczyźni, a Ewę Drzyzgę kobiety.

TVN górą
Wyrównana walka pośród prezenterów rozrywki odbyła się pomiędzy Kubą Wojewódzkim i Szymonem Majewskim. Ostatecznie obydwaj zajęli pierwsze miejsce ex aequo w rankingu w z wynikiem 19,4 % głosów. Sympatia mężczyzn była w większej mierze po stronie Szymona Majewskiego, a uznanie Pań przy Kubie Wojewódzkim. Na drugim miejscu w kategorii prezenterzy rozrywki widzowie uplasowali Roberta Janowskiego (12,1%), a na trzeciej pozycji Marcina Prokopa z 10,8% głosów.

Zdecydowaną większość laureatów tegorocznego rankingu można oglądać na antenie telewizji TVN, zatem wyniki ogólnopolskiego badania preferencji widzów 2009 to także jej sukces.

Kobiety stanowiły 50,3% pośród respondentów tegorocznego panelu, mężczyźni 49,7%.

Badanie, które zostało przeprowadzane na zlecenie UPC przez Research International już po raz szósty, odbyło się w okresie październik - grudzień 2009. Wzięło w nim udział w sumie 10.804 respondentów z czego w Polsce 1320. Badanie było realizowane w 10 krajach: Austria, Belgia, Czechy, Węgry, Irlandia, Holandia, Polska, Rumunia, Słowacja i Szwajcaria.

Źródło: UPC Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764