logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UM wygrywa przetarg H&M

  PR 31.03.2023, przeczytano 616 razy

UM poszerza portfolio swoich regionalnych klientów przejmując obsługę H&M na 20 europejskich rynkach


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/um-wygrywa-przetarg-handm,399487,artykul.html

Agencja mediowa UM (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową H&M na 20 rynkach Europy Wschodniej*.

Współpraca rozpocznie się w kwietniu bieżącego roku i obejmie wdrożenie nowej strategii, planowanie i zakup mediów (online i offline) oraz stworzenie regionalnego hubu odpowiadającego za realizację działań z obszaru programmatic. Za koordynację współpracy i aktywności mediowej H&M w całym regionie oraz zapewnienie spójności strategii i jakości realizowanych działań na wszystkich rynkach odpowiada zlokalizowany w Warszawie zespół, którym pokieruje Piotr Hermanowski.

H&M jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja pracuje już w regionie z takimi klientami jak Dyson (region CEED) i Johnson & Johnson (region CEE), i konsekwentnie rozwija zespół, ofertę hubową i zautomatyzowane narzędzia wspierające zarządzanie wielorynkowymi strukturami.

Audytorem w przetargu H&M była firma Ebiquity.

Źródło: Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764