UM poszerza portfolio swoich regionalnych klientów przejmując obsługę H&M na 20 europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową H&M na 20 rynkach Europy Wschodniej*.
Współpraca rozpocznie się w kwietniu bieżącego roku i obejmie wdrożenie nowej strategii, planowanie i zakup mediów (online i offline) oraz stworzenie regionalnego hubu odpowiadającego za realizację działań z obszaru programmatic. Za koordynację współpracy i aktywności mediowej H&M w całym regionie oraz zapewnienie spójności strategii i jakości realizowanych działań na wszystkich rynkach odpowiada zlokalizowany w Warszawie zespół, którym pokieruje Piotr Hermanowski.
H&M jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja pracuje już w regionie z takimi klientami jak Dyson (region CEED) i Johnson & Johnson (region CEE), i konsekwentnie rozwija zespół, ofertę hubową i zautomatyzowane narzędzia wspierające zarządzanie wielorynkowymi strukturami.
Audytorem w przetargu H&M była firma Ebiquity.
Źródło: Mediabrands