logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni

  PR 13.12.2019, przeczytano 146 razy
ilustracjastrzałka

Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/umacnianie-relacji-w-rodzinie-celem-kampanii-nierozerwalni,385080,artykul.html

- Tak naprawdę mówimy o trzech fundamentach, które mogą mieć ogromne znaczenie czy w przyszłości dzieciaki będą miały jakieś problemy. Po pierwsze to jest bliskość, po drugie to jest komunikacja. Trzecim filarem jest wsparcie – wskazuje Robert Frączek. Podkreśla, że w samej kampanii niewiele jest materiałów, które mówią wprost o zachowaniach ryzykownych, o alkoholu, narkotykach, natomiast wiele miejsca poświęca się relacjom, ich wzmacnianiu, o tym jak rozmawiać, również na trudne tematy.

W ramach kampanii realizowane są działania, których celem jest zmiana świadomości społecznej w zakresie więzi rodzinnych. Mają one za zadanie wzmacniać kompetencje wychowawcze rodziców, upowszechniać wiedzę o tym, w jaki sposób budować i rozwijać prawidłowe relacje między poszczególnymi członkami rodziny.

- Kampania Nierozerwalni stoi na dwóch fundamentach, bazie merytorycznej - tą bazą merytoryczną jest strona www.nierozerwalni.org, z różnego rodzaju artykułami, poradami merytorycznymi o tym jak budować mądrze i kreatywnie rodzinę. Natomiast sercem kampanii są media społecznościowe za pośrednictwem których staramy się pobudzać, inspirować. To przede wszystkim Facebook, Instagram i YouTube „Nierozerwalni”. Na Youtube powstała seria "Przepis na Rodzinę". Spotykamy się w niej z rodzinami z całej Polski (m.in. z Agnieszką Kaczorowską-Pela, Staszkiem Karpielem-Bułecką), aby rozmawiać z nimi o kreatywnym i świadomym budowaniu rodziny. Każda historia rodziny jest niezwykła, inspirująca i skłaniająca do refleksji. Każdy może wziąć coś dla siebie z "przepisu" rodziny przedstawionej w odcinku – wyjaśnia Łukasz Terlikowski, koordynator kampanii. Wyjaśnia, że poza merytorycznymi poradami znajdziemy również różnorodne ćwiczenia i praktyczne porady na mądre i aktywne spędzanie czasu.

Dodaje, że od Nierozerwalnych możemy nauczyć się mądrego budowania rodziny, skupienia się na tych rzeczach, które są istotne, na mądrym i efektywnym spędzaniu czasu.

- To, w jaki sposób rodzice będą budować relacje z dziećmi, w jaki sposób będą budować relacje ze sobą, jak dzieci będą ze sobą funkcjonowały, będzie miało niesamowity wpływ na to jakie te dzieci będą w przyszłości, jakimi ludźmi będą, na kogo wyrosną i jak później będą budować swoje rodziny – wyjaśnia znaczenie kampanii.

Istotę tych więzi podkreśla Monika Gomułka, jedna z ambasadorek kampanii Nierozerwalni. Przyznaje, że czerpanie z wiedzy i doświadczenia innych rodzin jest niezwykle inspirujące i budujące. Wierzy również, że te silne więzi rodzinne będą silnym fundamentem dla jej dzieci.

- W momencie, kiedy nasze dzieci widzą kochających się rodziców, rodziców, którzy okazują sobie czułość, my widzimy, że oni czują się bezpieczni i to jest dla nich najważniejsze, to poczucie bezpieczeństwa, które mają we własnym domu. Przez to budujemy relacje z dziećmi, zaufanie, a kiedy oni nam ufają, mogą nam o wielu rzeczach powiedzieć - przyznaje.

Źródło: Centrum Prasowe PAP

www.centrumprasowe.pap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764