logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unikalna współpraca Nobonobo z Wydziałem Wzornictwa ASP w Warszawie

  PR 30.08.2021, przeczytano 990 razy
ilustracja

Dynamicznie zachodzące zmiany klimatyczne zmuszają nas do gruntownej reorganizacji życia, rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń i nawyków. Potrzeba ewolucji dotyka nie tylko codziennego życia, lecz także architektury i designu. Jak zatem zaprojektować piękne przedmioty, zgodne ze zrównoważonym i ekologicznym rozwojem? Marka Nobonobo we współpracy z Wydziałem Wzornictwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych odpowiada na to pytanie unikalnym projektem „Przyszłość sofy tapicerowanej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unikalna-wspolpraca-nobonobo-z-wydzialem-wzornictwa-asp-w-warszawie,392801,artykul.html

W tym roku marka Nobonobo, wyróżniająca się zaawansowanym wzornictwem i wysoką jakością produktów przeznaczonych do wnętrz, nawiązała współpracę z Pracownią Projektowania, którą na Wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych prowadzi dr Tomek Rygalik – jeden z najbardziej uznanych polskich designerów, człowiek wielu talentów, kurator i doktor sztuki. Współpracuje z wiodącymi krajowymi i światowymi markami, a także realizuje wiele projektów dla instytucji kultury. Rygalik jest entuzjastą, który wierzy w sens udziału projektanta w procesie naprawiania świata. Właśnie dlatego tegoroczny projekt przebiegał pod hasłem „Przyszłość sofy tapicerowanej”. Jego głównymi założeniami były stworzenie mebla tapicerowanego przyjaznego dla środowiska i włączenie młodych designerów w proces odpowiedzialnej oraz ekologicznej produkcji i gospodarki cyrkulacyjnej.

W wyjątkowym przedsięwzięciu uczestniczyło jedenastu studentów ASP – Agata Bandurska, Emilia Kolanowska, Janek Wilczak, Kacper Putkowski, Mateusz Wappa, Rafał Kocik, Sara Francuz, Xenia Kwiatkowska, Zofia Kozłowska, Zuza Telka i Krystian Niemiec. W efekcie powstało dziewięć nowatorskich projektów sof, zachwycających unikatowym wzornictwem oraz dbałością o detale. Warto podkreślić, że każdy spełniał wymagania organizatora konkursu i wpisywał się w proekologiczny nurt projektowy.

Finalnie, firma wybrała jeden z projektów, który planuje zrealizować i wprowadzić do swojej oferty produktowej. Autorem zwycięskiej koncepcji jest Janek Wilczak, który stworzył klasyczny model wypoczynkowy, urzekający prostotą kolorów i wysmakowanymi detalami. Premiera sofy zaplanowana jest na 2022 rok.

Źródło: Nobonobo

www.nobonobo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764