Agencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w lutym konkurs na stworzenie identyfikacji wizualnej dla inwestycji „U SCHEIBLERA” oraz australijskiego inwestora – „OPAL PROPERTY DEVELOPMENTS”. Łódzka Agencja pokonała 6 bardzo znanych, ogólnopolskich, w tym sieciowych agencji.
Wybór NICEDAY uzasadniano bardzo wysoką kreatywnością, elastycznością we współpracy z Klientem oraz konkurencyjnymi cenami.
Agencja NICEDAY stworzyła kreację całego projektu inwestycyjnego – znak firmowy „U Scheiblera” oraz logotyp „Opal Property Developments” wraz z materiałami korporacyjnymi. Czytelna i spójna identyfikacja tego unikalnego przedsięwzięcia stanowi o jego pozytywnym postrzeganiu, dlatego też wygrana w konkursie zaowocowała podjęciem współpracy, w ramach której NICEDAY będzie wspomagała jego obsługę marketingową, przygotuje materiały wspomagające sprzedaż (foldery, ulotki) oraz brana jest również pod uwagę przy wyborze firmy mającej tworzyć serwis WWW.
„U SCHEIBLERA” to projekt stworzony przez spółkę założoną przez australijskich inwestorów- developerów, który zakłada rewitalizację zabytkowej fabryki oraz adoptację jej na cele mieszkaniowe (tzw. lofty). W Łodzi tego typu mieszkania postindustrialne powstają na Księżym Młynie - historycznej dzielnicy miasta, w budynku Przędzalni Grohmana-Scheiblera przy ul. Tymienieckiego. Łódź jest pierwszym miastem w Polsce, w którym „OPAL PROPERTY DEVELOPMENTS” inwestuje.
Agencja Reklamowa NICEDAY działa w obszarze opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych i produktowych, projektowania i realizacji opakowań, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów WWW, fotografii i poligrafii reklamowej oraz public relations. Klienci Agencji to m.in.: KOTANYI GmbH, ECKES GRANINI GROUP, mBank, AMX Toyota, Centralwings, PREMIUM FOODS, POLFA Łódź, WERNER & MERTZ, EMIG, Uniwersytet Łódzki, Politechnika Łódzka, GEERS.
www.niceday.pl
Źródło: Niceday