logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unikalne przedsięwzięcie w rękach łódzkiej agencji Niceday

  PR 27.04.2006, przeczytano 2914 razy
ilustracjastrzałka
Fabryka U Scheiblera Niceday

Agencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w lutym konkurs na stworzenie identyfikacji wizualnej dla inwestycji „U SCHEIBLERA” oraz australijskiego inwestora – „OPAL PROPERTY DEVELOPMENTS”. Łódzka Agencja pokonała 6 bardzo znanych, ogólnopolskich, w tym sieciowych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unikalne-przedsiewziecie-w-rekach-lodzkiej-agencji-niceday,3873,artykul.html

Wybór NICEDAY uzasadniano bardzo wysoką kreatywnością, elastycznością we współpracy z Klientem oraz konkurencyjnymi cenami.

Agencja NICEDAY stworzyła kreację całego projektu inwestycyjnego – znak firmowy „U Scheiblera” oraz logotyp „Opal Property Developments” wraz z materiałami korporacyjnymi. Czytelna i spójna identyfikacja tego unikalnego przedsięwzięcia stanowi o jego pozytywnym postrzeganiu, dlatego też wygrana w konkursie zaowocowała podjęciem współpracy, w ramach której NICEDAY będzie wspomagała jego obsługę marketingową, przygotuje materiały wspomagające sprzedaż (foldery, ulotki) oraz brana jest również pod uwagę przy wyborze firmy mającej tworzyć serwis WWW.




„U SCHEIBLERA” to projekt stworzony przez spółkę założoną przez australijskich inwestorów- developerów, który zakłada rewitalizację zabytkowej fabryki oraz adoptację jej na cele mieszkaniowe (tzw. lofty). W Łodzi tego typu mieszkania postindustrialne powstają na Księżym Młynie - historycznej dzielnicy miasta, w budynku Przędzalni Grohmana-Scheiblera przy ul. Tymienieckiego. Łódź jest pierwszym miastem w Polsce, w którym „OPAL PROPERTY DEVELOPMENTS” inwestuje.


Agencja Reklamowa NICEDAY działa w obszarze opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych i produktowych, projektowania i realizacji opakowań, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów WWW, fotografii i poligrafii reklamowej oraz public relations. Klienci Agencji to m.in.: KOTANYI GmbH, ECKES GRANINI GROUP, mBank, AMX Toyota, Centralwings, PREMIUM FOODS, POLFA Łódź, WERNER & MERTZ, EMIG, Uniwersytet Łódzki, Politechnika Łódzka, GEERS.

www.niceday.pl
Źródło: Niceday

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764