logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unilever klientem 38 Content Communication

  PR 10.06.2024, przeczytano 176 razy

Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unilever-klientem-38-content-communication,404552,artykul.html

Unilever – jeden z wiodących, światowych dostawców produktów z grup Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition czy Ice Cream, powierzył swoją komunikację na polskim rynku Agencji 38 Content Communication. Producent brandów takich jak m.in. Dove, Rexona, Domestos, CIF, Knorr, Amino, czy Magnum, będzie wspierany przez zespół agencji zarówno w zakresie działań media relations, jak również PR-u korporacyjnego, sustainability czy komunikacji wewnętrznej.

Poszukiwaliśmy agencji, która przygotuje i wdroży strategię działań PR dostosowaną do realiów polskiego rynku, a jednocześnie odpowiadającą na nasze globalne cele. Wierzę, że 38 Content Communication jest partnerem, z którym zrealizujemy nasze plany w bardzo dynamicznym otoczeniu komunikacyjnym rynku FMCG.

Maciej Lasoń, Communication & Corporate Affairs Director CEE Unilever

Kluczowe jest dla nas głębokie rozumienie globalnych celów i wyzwań Unilevera oraz podległych mu brandów. Dzięki wysokiej spójności wartości jesteśmy w stanie dostarczyć naszemu partnerowi jakościową obsługę i satysfakcjonujące wyniki. Od lat z licznymi sukcesami na koncie udowadniamy, że PR jest sztuką w świecie biznesu. Nasze doświadczenia i kompetencje pozwolą wdrożyć nową wizję działań PR dla Unilever na polskim rynku.

Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication

Za działania strategiczne odpowiada dział strategii: Martyna Solińska i Agnieszka Cieślarek. Za kompleksową obsługę klienta w zakresie działań PR odpowiedzialny jest zespół Karoliny Śmiejkowskiej.

Źródło: 38 Content Communication

38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764