logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unilumin UTV-P – multimedialny roll-up dla digital signage

  PR 26.11.2018, przeczytano 922 razy

Unilumin UTV-P to gotowy wyświetlacz LED, który dzięki niestandardowemu formatowi oraz eleganckiej obudowie znacząco wyróżnia się na tle klasycznych rozwiązań do odtwarzania treści reklamowych i informacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unilumin-utv-p-%E2%80%93-multimedialny-roll-up-dla-digital-signage,380285,artykul.html

Już 20 proc. odbiorców reklam digital signage dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu (badanie Toshiba). Poza tym takie treści są 5-krotnie skuteczniejsze w przyciąganiu uwagi klientów oraz 10-krotnie lepiej zapamiętywane niż reklama statyczna (badanie Digital Place-Based Media ROI Analysis).

Odpowiedzią na ten trend jest „multimedialny roll-up” marki Unilumin. Model UTV-P to gotowy, niewymagający konfiguracji wyświetlacz LED w eleganckiej obudowie aluminiowej, gotowy do pracy niemal od razu po wyjęciu z pudełka. Urządzenie sprawdzi się w nowoczesnym digital signage dla centrów handlowych, sklepów, salonów oraz w każdej innej lokalizacji, gdzie reklama nie powinna ograniczać się wyłącznie do wyświetlania zdjęć na standardowym TV.

Unilumin UTV-P

Unilumin UTV-P wyposażono w system zdalnego zarządzania i kontroli, a odtwarzane treści wprowadza się bezpośrednio do pamięci za pomocą portu USB lub przez sieć (wi-fi lub LAN). Urządzenie cechuje wysoka jasność 1200 cd/m2 i kontrast 3000:1, pozwalające uzyskiwać idealną czytelność bez względu na warunki oświetleniowe. Zastosowana technologia zapewnia szerokie kąty widzenia bez refleksów i 14-bitową głębię kolorów. Z kolei rozmiar piksela wynoszący 2,5 mm pozwala na uzyskanie rozdzielczości 224x756. Dzięki możliwości zestawienia wielu paneli, z UTV-P można stworzyć wyróżniający się przekaz, zarówno reklamowy, jak i informacyjny.

Unilumin UTV-P posiada wymiary 199x62 cm od frontu. W zestawie znajduje się wygodny stojak (opcjonalnie dostępne są uchwyty ścienne). Urządzenie może pracować w trybie 24/7, zarówno w pionie, jak i poziomie. Cechuje je długa żywotność – ponad 11 lat ciągłej pracy (100 tys. godzin). Gwarancja producenta wynosi 2 lata. Wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma ViDiS.

Źródło: Unilumin

www.unilumin.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764