logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unimil stawia na e-commerce. Primavera Parfum głównym partnerem projektu

  PR 28.03.2019, przeczytano 152 razy

Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unimil-stawia-na-e-commerce.-primavera-parfum-glownym-partnerem-projektu,381838,artykul.html

Według dostępnych analiz, obecna wartość rynku prezerwatyw w Polsce szacowana jest na około 120 mln złotych, z czego ponad 90% udział należy do dwóch firm – Unimil i Durex. Uzyskanie przewagi konkurencyjnej pierwszego z liderów było możliwie dzięki innowacji technologicznej - wprowadzeniu na rynek prezerwatyw wykonanych w unikalnej technologii SKYNFEEL - nielateksowych prezerwatyw SKYN - oferujących użytkownikom benefity w postaci wyjątkowo zmysłowych odczuć, delikatność i bezpieczeństwo.

Kolejnym krokiem milowym w rozwoju branży było zwrócenie uwagi na niewykorzystany potencjał, a w dalszej kolejności intensywny rozwój sprzedaży w Internecie. Było to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują dyskrecji i swobody wyboru spośród szerokiego asortymentu dla wymagających użytkowników oraz postępującej cyfryzacji zakupów.

Unimil, będący częścią globalnego koncernu Lifestyles, wychodząc naprzeciw obowiązującym trendom, stawia na intensywny rozwój w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z warszawską firma Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.

– Początek współpracy zaowocował stworzeniem nowego sklepu internetowego sklep.skyn.pl oraz producenckiej Strefy Marek na portalu Allegro. Dalszymi krokami będzie rozwój dystrybucji numerycznej w sklepach internetowych oraz prowadzenie wspólnej strategii promocyjnej. Unimil relokuje również kampanie marketingowe do rynku digital – zapowiada Grzegorz Dmytrzak, Key Account Manager koncernu Lifestyles.

W portfelu produktowym Primavera Parfum znajduje się kilkadziesiąt tysięcy referencji perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, produktów do stylizacji włosów w pełnym przekroju od pozycji mass marketowych po artykuły z najwyższej luksusowej półki oraz niszowe.

– Cieszymy się, że globalny potentat na rynku – Unimil postanowił właśnie na współpracę z nami. Wierzymy, że zainicjowana kooperacja to początek wielu wspólnych projektów – powiedziała Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.

Źródło: Primavera Parfum

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764