logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uniqa oferuje wsparcie związane z hejtem w sieci

  PR 13.06.2022, przeczytano 553 razy
ilustracja

Marka UNIQA ruszyła z nową kampanią dotyczącą problemu hejtu w sieci. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uniqa-oferuje-wsparcie-zwiazane-z-hejtem-w-sieci,396235,artykul.html

UNIQA startuje z komunikacją związaną z problemem hejtu w sieci, jakiego doświadczają dzieci oraz młodzież. W najnowszej kampanii, w której ponownie zobaczymy aktora Mirosława Zbrojewicza, marka promuje specjalne ubezpieczenie na wypadek doświadczania hejtu w internecie, które obejmuje pomoc prawną, psychologiczną oraz z zakresu IT.

Kampania wystartowała w poniedziałek 13 czerwca i będzie emitowana przez dwa tygodnie. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą emisje spotów 30” w TV i ich kanałach VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group), za kreację odpowiada agencja DDB.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764