logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One: Loteria dla Nestlé Polska w sklepach Kaufland

  PR 08.11.2018, przeczytano 2047 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” rozpoczęła się druga edycja loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one%3A-loteria-dla-nestl%C3%A9-polska-w-sklepach-kaufland,380070,artykul.html

Celem prowadzonej akcji  jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé Polska, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 8 do 14 listopada 2018 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego.

Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną bon upominkowy Kaufland (200 bonów o wartości 100 zł każdy). Loteria zakończy się losowaniem samochodu Opel Crossland X, wyposażonego dodatkowo w bagażnik na dach. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland) oraz bannerami na stronie www.kaufland.pl/konkursy-akcje/konkursy

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764