logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One: loteria dla Nestlé w sklepach Intermarché

  PR 09.11.2021, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one%3A-loteria-dla-nestl%C3%A9-w-sklepach-intermarch%C3%A9,393708,artykul.html

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 9 do 22 listopada 2021 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70966 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu. Grający od razu dowiaduje się czy wygrał nagrodę instant win - bon do Intermarché (400 x 50 zł lub 200 x 100 zł). W loterii można zdobyć również nagrody tygodniowe w postaci bonów Intermarche o łącznej wartości 1500 zł (co tydzień 5 x 1500 zł). Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń wylosowana zostanie nagroda główna w wysokości 15 000 zł. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764