logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One obsługuje loterię płatków śniadaniowych marki Nestle

  PR 21.05.2019, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-obsluguje-loterie-platkow-sniadaniowych-marki-nestle,382546,artykul.html

Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpocznie się 1.06.2019 i potrwa do 27.07.2019. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, NESQUIK, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, LION), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie uczestnik musi dokonać prawidłowego zgłoszenia w loterii na stronie www.nestle-cereals.com/lion-king.

W loterii co tydzień losowane będą nagrody dodatkowe - walizki podróżne z motywem z filmu „Król Lew” (100 walizek). Na zakończenie loterii ze wszystkich zgłoszeń losowana będzie nagroda główna – Rodzinna wycieczka do Tanzanii. Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród).

Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS  w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764