logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One obsługuje loterię płatków śniadaniowych marki Nestle

  PR 21.05.2019, przeczytano 289 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-obsluguje-loterie-platkow-sniadaniowych-marki-nestle,382546,artykul.html

Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpocznie się 1.06.2019 i potrwa do 27.07.2019. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, NESQUIK, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, LION), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie uczestnik musi dokonać prawidłowego zgłoszenia w loterii na stronie www.nestle-cereals.com/lion-king.

W loterii co tydzień losowane będą nagrody dodatkowe - walizki podróżne z motywem z filmu „Król Lew” (100 walizek). Na zakończenie loterii ze wszystkich zgłoszeń losowana będzie nagroda główna – Rodzinna wycieczka do Tanzanii. Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród).

Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS  w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764