logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One organizuje loterię dla Grupy Azoty

  PR 01.02.2022, przeczytano 829 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Azoty ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację loterii audioteksowej „Dbamy o polską ziemię – V edycja”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-organizuje-loterie-dla-grupy-azoty,394618,artykul.html

Ogólnopolska loteria zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje swoim zasięgiem nawozy Grupy Azoty. Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej trwa od: od 1 lutego 2022 r. do 30 kwietnia 2022 roku. Poza tym okresem, produkty promocyjne dostępne są w sprzedaży, jednak ich zakup nie uprawnia do udziału w loterii.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo produkt lub produkty promocyjne Grupy Azoty za co najmniej 1000 zł brutto i zarejestrować dowód zakupu. Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów promocyjnych (reklamy prasowe, spoty reklamowe) oraz obsługę loterii. Loterię wspiera kampania reklamowa w internecie (digital, YT) w prasie branżowej oraz w postaci materiałów POS.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764