logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One organizuje loterię promocyjną dla marki Winiary

  PR 05.07.2021, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku kolejnego wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Makaromania”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-organizuje-loterie-promocyjna-dla-marki-winiary,392157,artykul.html

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca 2021 roku, a obejmują one produkty marki WINIARY do makaronu. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii), wysłać SMS wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu.

Do wygrania w loterii jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tyś. złotych.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social media, w aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764