logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One powiększa Zarząd

  PR 19.05.2022, przeczytano 346 razy
ilustracja
Na zdjęciu od lewej Aleksandra Izraelska, Grzegorz Bonder, Emilia Kostka, Maciej Olszanka

Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-powieksza-zarzad,395908,artykul.html

Aleksandra Izraelska – Business Development Director, odpowiedzialna jest za obszary: new bussines, development produktów IT oraz działy loyalty, HR i prawny; Emilia Kostka – Client Service Director za działy: client service, help desk oraz eventy; a Maciej Olszanka – Strategy Director za działy: strategii, kreacji, digital, PR i administracji.

Kierunki rozwoju strategicznego, dalsze poszerzanie kompetencji agencyjnych oraz kwestie finansowe pozostają w obszarze Prezesa Zarządu, Grzegorza Bondera.

- Przy takiej skali działania, niezbędne było wzmocnienie zarządu, przyspieszenie procesów wewnętrznych i podział kompetencji. Szanse dalszego rozwoju na poziomie zarządzania otrzymały bardzo ważne dla mnie osoby, które z agencją związane są od wielu lat, i które bardzo cenię – mówi Grzegorz Bonder, Prezes Zarządu i dodaje: - Wierzę, że ta decyzja istotnie wpłynie na dalszy rozwój agencji.

Ostatnie półtora roku było dla agencji czasem intensywnego rozwoju. Ogromna liczba zrealizowanych projektów dla międzynarodowych klientów, jak również dużych polskich marek, spowodowała poszerzenie struktur agencyjnych i wzrost zatrudnienia. W 2021 roku agencja Unique One zaangażowała się w 126 projektów, dla 21 klientów i ponad 30 marek. Firma wygenerowała ponad 30 mln złotych obrotu, otrzymując kolejne wyróżnienia i nagrody oraz nominacje w konkursach branżowych. Agencja postawiła na reorganizację: został wyodrębniony dział Loyalty (z działu Client Service) i dział HR.

- Przeprowadziliśmy po raz kolejny jeden z największych projektów loteryjnych w Polsce. Do Narodowej Loterii Paragonowej i Loteriad Totalizatora Sportowego, dołączyła m.in. Loteria Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań dla Głównego Urzędu Statystycznego, a także loteria dla marki Rossmann – podkreśla Maciej Olszanka, Strategy Director.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764