logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One pracuje dla Centrum Handlowego Focus Bydgoszcz

  PR 23.05.2022, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie Centrum Handlowego Focus Bydgoszcz, organizuje loterię promocyjną pod nazwą „Złota loteria”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-pracuje-dla-centrum-handlowego-focus-bydgoszcz,395970,artykul.html

Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej wystartowały 21 maja i potrwają do 31 grudnia. Zakupu można dokonać dowolnego dnia od 21 maja do 31 grudnia 2022 r., natomiast zgłoszenie do loterii możliwe jest w soboty przypadające w powyższym okresie. Loteria podzielona jest na trzy etapy - w każdym z etapów Organizator przewidział do wygrania inne nagrody główne.

Aby wziąć udział w Loterii, uczestnik musi w okresie sprzedaży promocyjnej dokonać zakupu promocyjnego w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz za minimum 50 zł brutto, zachować dowód zakupu i dokonać prawidłowego zgłoszenia do loterii. Zgłoszenia można dokonać w punkcie obsługi loterii, który czynny jest w soboty, w godzinach otwarcia centrum. Ograniczenia dotyczące zakupów promocyjnych znajdują się w regulaminie Loterii.

Każde zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach w loterii, tj. w jednym losowaniu nagród instant win i jednym losowaniu nagród głównych, w zależności od terminu, w którym zostało dokonane zgłoszenie (zgodnie z podziałem loterii na etapy).

Loteria będzie komunikowana w social mediach, OOH oraz w lokalnym radio. Mechanizm loterii przygotowała agencja Unique One.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764