logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One pracuje dla Centrum Handlowego Focus Bydgoszcz

  PR 23.05.2022, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie Centrum Handlowego Focus Bydgoszcz, organizuje loterię promocyjną pod nazwą „Złota loteria”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-pracuje-dla-centrum-handlowego-focus-bydgoszcz,395970,artykul.html

Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej wystartowały 21 maja i potrwają do 31 grudnia. Zakupu można dokonać dowolnego dnia od 21 maja do 31 grudnia 2022 r., natomiast zgłoszenie do loterii możliwe jest w soboty przypadające w powyższym okresie. Loteria podzielona jest na trzy etapy - w każdym z etapów Organizator przewidział do wygrania inne nagrody główne.

Aby wziąć udział w Loterii, uczestnik musi w okresie sprzedaży promocyjnej dokonać zakupu promocyjnego w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz za minimum 50 zł brutto, zachować dowód zakupu i dokonać prawidłowego zgłoszenia do loterii. Zgłoszenia można dokonać w punkcie obsługi loterii, który czynny jest w soboty, w godzinach otwarcia centrum. Ograniczenia dotyczące zakupów promocyjnych znajdują się w regulaminie Loterii.

Każde zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach w loterii, tj. w jednym losowaniu nagród instant win i jednym losowaniu nagród głównych, w zależności od terminu, w którym zostało dokonane zgłoszenie (zgodnie z podziałem loterii na etapy).

Loteria będzie komunikowana w social mediach, OOH oraz w lokalnym radio. Mechanizm loterii przygotowała agencja Unique One.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764