logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One przygotowała kolejną loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

  PR 24.05.2021, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-przygotowala-kolejna-loterie-promocyjna-dla-platkow-sniadaniowych-nestl%C3%A9,391595,artykul.html

Loteria przebiega pod hasłem „Loteria Marvel”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 3 maja i potrwa do 11 lipca 2021 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 24 maja i potrwa do 11 lipca 2021 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. W loterii do wygrania są słuchawki i głośniki Marvel Avengers z łącznością Bluetooth. Nagrody będą losowane co tydzień, a uczestnik sam wybiera o jaką nagrodę chce grać (ze wzorów Iron Man lub Kapitan Ameryka).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.

Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji oraz za pomocą materiałów POS.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764