logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One przygotowała konkurs dla marki Nescafe

  PR 26.06.2019, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Weź ze sobą NESCAFÉ na wakacje” rozpoczął się konkurs przygotowana przez agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ (Nestlé Polska S.A.) w sieciach sklepów Biedronka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-przygotowala-konkurs-dla-marki-nescafe,383009,artykul.html

Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu rozpoczęło się 21.06.2019 i potrwa do 04.07.2019 roku. Konkursem objęte są produkty NESCAFÉ Classic oraz NESCAFÉ Sensazione Creme, dostępne w sieciach sklepów Biedronka. Aby wziąć w nim udział należy jednorazowo kupić jeden z produktów promocyjnych marki NESCAFÉ, a następnie odpowiedzieć na pytanie: Gdzie i dlaczego na wakacje zabrałabyś NESCAFÉ? wysyłając SMSa z odpowiedzią pod numer 70711 i numerem paragonu. Należy zachować dowód zakupu.

W konkursie co tydzień można wygrać:  vouchery podróżne o wartości 2 tyś. złotych (5 Voucherów)  oraz 8 tyś. (1 Vocucher).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie kreatywne, obsługę konkursu (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jego organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za zaprojektowanie materiałów POS.

Konkurs będzie komunikowany w materiałach POS w punktach sprzedaży oraz w gazetce Biedronka.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764