logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Unique One przygotowała loterię audioteksową dla Polskiego Radia

  PR 15.02.2022, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii audioteksowej dla Programu 1 Polskiego Radia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-unique-one-przygotowala-loterie-audioteksowa-dla-polskiego-radia,394788,artykul.html

Loteria przebiega pod hasłem „Jedyna taka loteria". Przyjmowanie zgłoszeń zakończy się 13 marca.

Aby wziąć udział w loterii należy w okresie przyjmowania zgłoszeń dokonać prawidłowego zgłoszenia swojego udziału za pomocą wiadomości tekstowej SMS o treści JEDYNKA.IMIĘ.MIEJSCOWOŚĆ. Prawidłowo zgłoszony SMS bierze udział w losowaniu nagród. Organizator przewidział w loterii nagrody dzienne (radio Technisat Viola 2 c DAB+; 20 sztuk); nagrody tygodniowe (miniwieża Yamaha CRX-B370D Indiana Line Nota 250 X; 4 sztuki) oraz nagrodę główną - samochód marki Opel Corsa (z logotypem anteny Polskiego Radia wraz z rocznym ubezpieczeniem OC i AC). Laureaci wszystkich nagród ogłaszani są na antenie Jedynki.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w Internecie (m.in. w social mediach), telewizji i Polskim Radiu. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów i kampanię reklamową odpowiada Polskie Radio.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764