Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję UNIQUE ONE, która została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Okres przyjmowania zgłoszeń do trzeciej edycji loterii rozpoczął się 13 stycznia i potrwa do 15 marca 2020 roku. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/winacow Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz plecak krówka. Pula nagród w loterii to 2 000 sztuk.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji (adaptacja tagu promocyjnego) oraz w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptacja reklamy TV McCann WorldGroup.
Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.