logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One przygotowała loterię promocyjną dla marki Nestle

  PR 15.01.2020, przeczytano 307 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję UNIQUE ONE, która została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-przygotowala-loterie-promocyjna-dla-marki-nestle,385325,artykul.html

Okres przyjmowania zgłoszeń do trzeciej edycji loterii rozpoczął się 13 stycznia i potrwa do 15 marca 2020 roku. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/winacow  Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz plecak krówka. Pula nagród w loterii to 2 000 sztuk.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji (adaptacja tagu promocyjnego) oraz w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive).  Adaptacja reklamy TV McCann WorldGroup.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Xylodex gasi katar - kampania Polpharmy od Opus B
Wystartowała kolejna kampania telewizyjna Polpharmy przygotowana przez Opus B.
Aktualizacje oprogramowania Nikon Z 7, Nikon Z 6 oraz Z 50 formatu DX
Firma Nikon ogłosiła publikację wersji 3.00 oprogramowania pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6 oraz wersji 1.10 oprogramowania aparatu bezlusterkowego Z 50 formatu DX. Uaktualnienia oprogramowania wprowadzają szereg udoskonaleń dotychczasowych funkcji, poszerzając możliwości aparatów bezlusterkowych z serii Z.
Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama
Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.
Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej
Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci - firmy Nutricia.
Enel-med stomatologia uruchamia kampanię reklamową „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”
Marka enel-med stomatologia ruszyła z ogólnopolską kampanią reklamową usług implantologicznych i protetycznych. Za koncepcję i opracowanie kampanii odpowiada Lotna.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764