logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

  PR 13.01.2021, przeczytano 221 razy
ilustracjastrzałka

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o z siedzibą w Toruniu). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-przygotowala-loterie-promocyjna-dla-platkow-sniadaniowych-nestl%C3%A9,389815,artykul.html

Loteria przebiega pod hasłem „Loteria Scrabble”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 21 marca 2021 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do 21 marca 2021 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie.  Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie internetowej. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są gry planszowe Scrabble w polskiej wersji językowej (w każdej pełnej godzinie można wygrać jedną grę).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów POS, opakowań i grafiki na stronę www dla wybranych krajów europejskich, które organizują loterie na licencji Scrabble , a także za organizację i obsługę loterii na rynku polskim.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za przygotowanie tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

247Communication uruchamia swoje studio broadcastowe
Jedna z wiodących agencji PR w Polsce, 24/7Communication poszerza swoją ofertę o własne studio do przygotowywania contentu wideo i streamingu. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o różnorodnych formatach wideo oraz interaktywnych, angażujących transmisjach. 24/7STUDIO wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne, spełniające profesjonalne standardy...
Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw
Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.
Cut The Mustard wygrała przetarg i kontynuuje obsługę digitalową Lech Premium i Lech Free
Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.
Panasonic: wyświetlacze z serii SQ1H
Wyświetlacze z serii SQ1H idealnie sprawdzą się w przestrzeniach handlowych, punktach informacji publicznej oraz firmach posiadających chociażby mocno nasłonecznione lobby czy wewnętrzne dziedzińce
Group One niweluje swój ślad pyłowy jako jedna z pierwszych firm w Polsce
W listopadzie Group One, niezależna grupa komunikacyjna, podpisała umowę z Oxygen City, właścicielem pierwszego na świecie systemu antysmogowego, który efektywnie eliminuje ślad pyłowy - smog miasta. Urządzenie oczyszcza miesięcznie aż 5 mln3 powietrza - to więcej niż objętość Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764