logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Unique One z loterią promocyjną dla CH Focus Bydgoszcz

  PR 24.08.2021, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na organizację loterii w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-unique-one-z-loteria-promocyjna-dla-ch-focus-bydgoszcz,392731,artykul.html

Loteria, która przebiega pod hasłem „Loteria pełna nagród”, wystartowała 24 sierpnia i potrwa do 25 września 2021 roku. Loterią objęte są sklepy znajdujące się w CH Focus Bydgoszcz.

Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu w sklepie na terenie CH Focus Bydgoszcz za minimum 50 zł (produkty wyłączone z loterii podane są umieszczone w regulaminie), dokonać prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w loterii. Od razu po wysłaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje informację czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dzienna (m.in. karty o wartości 50 zł, 100 zł, 200 zł, parasolki i wiele innych). Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody tygodniowej (m.in. rower miejski damski Romet, Smartwatch Samsung Samsung Galaxy Watch, hulajnoga elektryczna Xiaomi) oraz 4 nagród głównych w postaci gotówki w wysokości 10 000 zł każda.

Mechanizm loterii przygotowała agencja Unique One. Za kreację odpowiada Walk Creative. Loteria będzie komunikowana w social media, w internecie oraz w radio i na billboardach w Bydgoszczy.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764