logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Universal McCann, Mediabrands Studios i Radio Eska dla Jogurtu Bakoma Twist

  PR 27.07.2015, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

Zrób z siebie króla plaży bądź każ wystąpić kumplowi w roli miss lata! Ruszył facebookowy konkurs marki Bakoma i Radio EskaTwist&Fly. W ramach konkursu każdy uczestnik może zaprosić do zabawy swoich znajomych i wygrać jedną z atrakcyjnych, dwuosobowych wycieczek do Grecji, Bułgarii, Turcji lub na Majorkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/universal-mccann%2C-mediabrands-studios-i-radio-eska-dla-jogurtu-bakoma-twist,25525,artykul.html

„Twist & Fly” to wakacyjny konkurs pokazujący zabawne podejście do Polaków spędzających urlop w popularnych, letnich destynacjach. Pomysł na akcję zrodził się z obserwacji 2 istotnych trendów w komunikacji:

  • Strategii content marketingu i zauważalnej w nim coraz większej popularności treści przekazywanych w formie video, wokół których gromadzą się młodzi konsumenci. Zabawne filmiki są atrakcyjne dla internautów i pobudzają ich do działania. Młody konsument chce dołączać do akcji, lajkować i dzielić się informacją o niej wśród znajomych.
  • Trendu komunikacyjnego „living in the moment” – równoznacznego ze świadomością młodych ludzi, zaczynających doceniać i celebrować ważne momenty, jednocześnie żyjąc chwilą. W konkursie uczestnicy wygrywają tydzień daleko stąd, ale konkretną destynację poznają dopiero na chwilę przed odlotem. To do nich należy decyzja, czy wybiorą się w podróż w nieznane. 

Jak grać, aby wygrać? 

Zasady udziału w konkursie są proste. Aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygranie nagród w postaci wyjazdów na Majorkę, do Grecji, Bułgarii oraz Turcji, należy skorzystać z aplikacji konkursowej dostępnej pod adresem https://www.facebook.com/radioeska/.

W ramach akcji „Twist & Fly” jej twórcy zachęcają do udziału w zabawie, która pokazuje siłę rozrywki oraz posiadania dystansu do siebie i znajomych. Działania adresowane są do ludzi w wieku 19 -29 lat, którzy cenią sobie unikalny kontent i dobry humor. Głównym partnerem strategicznym działań jest Grupa Radiowa TIME (ESKA), dlatego spoty i inne formy komunikacji konkursu będzie można zobaczyć w ESKA TV, eska.pl, ESKAGo oraz na kanałach social media Twista i ESKI.

Dom mediowy UM (Universal McCann) oraz Radio ESKA odpowiadają za kreację działań oraz ich przebieg w mediach. Działaniami branded content i opracowaniem niestandardowych rozwiązań mediowych zajmuje się Mediabrands Studios, specjalistyczna komórka contentowa grupy IPG Mediabrands.

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764