logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Universal McCann promuje to, co w Bakomie najlepsze

  PR 09.03.2015, przeczytano 866 razy
ilustracja

Dojrzałe owoce oraz mleko najwyższej jakości to kwintesencja najnowszej kampanii jogurtów owocowych Bakoma Premium Gold. Kampania realizowana będzie z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, a za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/universal-mccann-promuje-to%2C-co-w-bakomie-najlepsze,24161,artykul.html

W spotach reklamowych podkreślane jest przede wszystkim zaangażowanie pracowników Bakomy. Eksperci w otoczeniu przepięknej polskiej natury w humorystyczny sposób robią wszystko, aby „do Bakomy trafiło to co najlepsze”. W reklamie pracownicy Bakomy układają m.in. rosnące truskawki na wygodnych poduszkach.

Kampanię będzie można zobaczyć nie tylko w telewizji, ale również na platformie VOD oraz w kinach – za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM), pod nadzorem Agnieszki Barańskiej, Media Managera w UM. Z kolei za kampanię ze strony Bakomy odpowiada Tadeusz Malinowski, Brand Manager w Bakoma.

Kampania rozpoczęła się 1 marca i potrwa do 30 kwietnia.

Za kreację odpowiada agencja Opus B, za produkcję spotów odpowiedzialni są OTO FILM.

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764