Dojrzałe owoce oraz mleko najwyższej jakości to kwintesencja najnowszej kampanii jogurtów owocowych Bakoma Premium Gold. Kampania realizowana będzie z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, a za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
W spotach reklamowych podkreślane jest przede wszystkim zaangażowanie pracowników Bakomy. Eksperci w otoczeniu przepięknej polskiej natury w humorystyczny sposób robią wszystko, aby „do Bakomy trafiło to co najlepsze”. W reklamie pracownicy Bakomy układają m.in. rosnące truskawki na wygodnych poduszkach.
Kampanię będzie można zobaczyć nie tylko w telewizji, ale również na platformie VOD oraz w kinach – za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM), pod nadzorem Agnieszki Barańskiej, Media Managera w UM. Z kolei za kampanię ze strony Bakomy odpowiada Tadeusz Malinowski, Brand Manager w Bakoma.
Kampania rozpoczęła się 1 marca i potrwa do 30 kwietnia.
Za kreację odpowiada agencja Opus B, za produkcję spotów odpowiedzialni są OTO FILM.
Źródło: Universal McCann