logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Universal Mccann zwycięzcą przetargu Axellus Sp. z o.o.

  PR 15.09.2014, przeczytano 925 razy

Axellus Sp. z o.o., dystrybutor naturalnych leków OTC i suplementów diety, podpisał bezterminową umowę o współpracy z Universal McCann. Kontrakt obejmuje pełną obsługę mediową, jak również usługi dodatkowe m.in. modelowanie ekonometryczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/universal-mccann-zwyciezca-przetargu-axellus-sp.-z-o.o.,22615,artykul.html

Dom mediowy został wybrany w drodze przetargu. Axellus Sp. z o.o., dystrybutor m.in. Moller’s, Bodymax, Olbas, Kalms, zdecydował się na współpracę z Universal McCann, biorąc pod uwagę doświadczenie agencji, wiedzę o rynku, ciekawą koncepcję strategiczną oraz konkurencyjne warunki zakupu mediów. Proces przetargowy był nadzorowany przez Instytut Audytu Mediowego oraz procurement firmy Orcla. 

Universal McCann odpowiada za działania dla wszystkich marek w portfolio Axellus Sp. z o.o. Bezterminowy kontrakt obejmuje pełną obsługę mediową, jak również usługi dodatkowe, m.in. modelowanie ekonometryczne. Za planowanie i realizowanie działań dla projektu Axellus Sp. z o.o. odpowiada Elżbieta Kręt, Group Account Director wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł oraz Bartłomiejem Bidermannem.

W przetargu Universal McCann pokonał cztery agencje.

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764